گوشی اکسپریا ایکس زد اس به برنامه اوپن دیوایس کمپانی سونی اضافه شد

گوشی اکسپریا ایکس زد اس به برنامه اوپن دیوایس کمپانی سونی اضافه شد

با اضافه شدن گوشی اکسپریا ایکس زد اس (Sony Xperia XZs) به برنامه اوپن دیوایس سونی ، از این پس کاربران قادر خواهند بود تا کاستوم رام دلخواه را بر روی موبایل خود نصب کنند.

برنامه اوپن دیوایس چه تاثیری بر نرم افزار گوشی اکسپریا ایکس زد اس دارد؟

سونی به تازگی نام گوشی اکسپریا ایکس زد اس را به برنامه اوپن دیوایس (Open Device Program) افزوده است. این بدین معناست که از این پس کاربران و صاحبان این اسمارت فون قادر خواهند بود تا به جای استفاده از رابط کاربری سونی، کاستوم رام دلخواه خود را بر مبنای اندروید 7 نوقا بر روی اکسپریا XZs نصب کنند.

برنامه اوپن دیوایس سونی ابزاری در اختیار شما قرار خواهد داد تا با استفاده از آنها، نرم افزار سفارشی دلخواه خود را ساخته و آن را بر روی گوشی های لیست‌شده در برنامه تست کنید. این کمپانی ژاپنی آموزش‌های لازم برای انجام این کار و همچنین نرم افزارهای ضروری و مورد نیاز برای ساخت کاستوم رام را نیز به کاربران و علاقه‌مندان ارائه داده است.

در حال حاضر، علاوه بر گوشی اکسپریا ایکس زد اس سونی محصولات دیگری نظیر اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ)، ایکس پرفورمنس (Xperia X Performance)، ایکس کامپکت (Xperia X Compact)، اکسپریا ایکس (Xperia X)، خانواده اکسپریا زد 5 (Xperia Z5) و چند گوشی دیگر در لیست برنامه اوپن دیوایس سونی قرار گرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*