دکمه هوم گلکسی اس 8 نخواهد سوخت؛ کاربران نگران نباشند!

دکمه هوم گلکسی اس 8 نخواهد سوخت؛ کاربران نگران نباشند!

یکی از قابلیت‌های جدید پرچمداران سال 2017 سامسونگ، حذف دکمه فیزیکی هوم و جایگزینی آن با دکمه مجازی با پشتیبانی از قابلیت همیشه روشن (Always-on) است. اما با توجه به روشن ماندن طولانی‌مدت پیکسل‌ها، آیا احتمال سوختن دکمه هوم گلکسی اس 8 (Galaxy S8) وجود دارد؟

این روزها اخبار ضد و نقیض زیادی در خصوص مشکلات پیش آمده برای جدیدترین محصولات رده‌بالای کره‌ای‌ها به گوش می‌رسد؛ از قرمز شدن صفحه نمایش گرفته تا مشکل شارژ وایرلس و ری‌استارت شدن گاه و بی‌گاه این محصولات. نگرانی‌هایی در خصوص بالا گرفتن این مشکلات و احتمال تکرار تجربه تلخ گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) به وجود آمده و سوالاتی را در ذهن کاربران ایجاد کرده است. در تازه‌ترین مورد، کاربری در صفحه توییتر سامسونگ نگرانی خود را بابت احتمال سوختن دکمه هوم گلکسی اس 8 ابراز می‌کند.

دکمه هوم گلکسی اس 8 نخواهد سوخت؛ کاربران نگران نباشند!

همانطور که می‌دانید، دکمه هوم گلکسی اس 8 به صورت مجازی در صفحه نمایش گوشی قرار گرفته و با فعال کردن قابلیت همیشه روشن، این دکمه نیز روشن خواهد ماند تا کاربر با لمس آن بتواند اسمارت فون را روشن کند؛ درست همانند عملکردی که دکمه‌های فیزیکی محصولات قبلی سامسونگ داشتند. اما روشن بودن دائمی پیکسل‌های نمایشگر، احتمال سوختن آنها را بالا می‌برد.

سامسونگ: پیکسل‌های دکمه هوم گلکسی اس 8 جابه‌جا می‌شوند

سامسونگ در پاسخ به سوال این کاربر ادعا می‌کند که ساعت و دکمه هوم گلکسی اس 8 هر دو به طور مرتب به پیکسل‌های مختلفی «جست و خیز» می‌کنند و در نتیجه، احتمال سوختن و از بین رفتن این پیکسل‌ها وجود نخواهد داشت. در همین راستا، کاربر دیگری این ادعای سامسونگ را با انجام تستی ساده به اثبات رسانده و از این آزمایش، تصاویری تهیه و منتشر کرده است. در این تست، مشاهده شد که دکمه هوم پس از مدت زمانی مشخص، به این سو و آن سو رفته و پیکسل‌های آن مرتب جابه‌جا می‌شوند.

در حال حاضر، علاوه بر گوشی های هوشمند، اسمارت واچ ها نیز در حالت فعال بودن صفحه نمایش همیشه روشن، از این مکانیزم استفاده می‌کنند و پیکسل‌های آنها -جهت جلوگیری از سوختن- مرتب خاموش و روشن می‌شوند. اما چیزی که ما به عنوان یک کاربر می‌بینیم، جابه‌جا شدن ساعت و نوتیفیکیشن‌هاست. بنابراین، امکان سوختن پیکسل‌ها به کمترین حد ممکن رسیده و هیچ‌گونه نگرانی بابت این موضوع وجود نخواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بااین همه ایراد بنظرمن بایدمنتظره نوت8باشم چون رواس8 نمیشه حساب کردماروباش اس7فروختیم که اس8بخریم تازه قراربود.یاتبلیغات اینطوری بود که دوربین دوگانه صفحه نمایشه4fبکارببره احتمال داره فکرکنم باسونی درموردصفحه نمایش4fمعاملشون نشده که خودش صفحه نمایش باکیفیت800پیکسل ساخته تاببینیم نیمه دوم2017که یکماهه دیگهم میشه نوت8رونمایی میشه اونهم اگه مشکلات نداشته باشه تاچه شود

    • اولا دوست من موارد موجود تو هر گوشی ای هست و با آپدیت همش رفع شده…مهم اینه که رفع بشه…در ضمن این مورد یک سوال بوده که سامسونگ گفته هیچ مشکلی نیست و برای این مهم بوده برای کاربر که برای اولین بار این امکان در گوشی ها بکار برده شده
      در آخر هم بگم دوست عزیز;تمام کمپانی ها احتیاج به پنل های سامسونگ دارن و سامسونگ بخواد از سونی پنل بخره؟
      صفحات 4K بجز مصرف بیشتر بازی و درگیری بیش از حد سخت افزار چیزی دیگه ای نداره…بنظر همه رزولوشن بیشتر از 2K برای موبایل کار احمقانه ای هست و بس
      کنگره ی جهانی موبایل 2017 این گوشی رو برترین گوشی جهان معرفی میکنه…قول میدم