تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

هزینه و روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

شاید ایده تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل اخیرا به ذهن شما نیز خطور کرده باشد. روش مهاجرت بین سیم کارتی در ایرانسل بسیار ساده بوده و هزینه کمی دارد.

مهمترین مزیت سیم کارت دائمی ایرانسل صرفه جویی در هزینه و پرداخت تعرفه کمتر است. از آنجایی که نرخ مکالمه، پیامک و اینترنت سیم کارت دائمی ایرانسل به مراتب از سیم کارت اعتباری آن کمتر اسـت، طی مدت زمانی کوتاه هزینه اضافی پرداخت شده برای خرید سیم کارت دائمی را پس خواهید گرفت. شاید از همان ابتدا یک سیم کارت اعتباری خریداری کرده و اکنون به هیچ عنوان قصد ندارید شماره تلفن همراه خود را تغییر دهید. این امکان وجود دارد تا بدون نیاز به خرید یک خط ایرانسل جدید، در داخل همین اپراتور از مزایای سرویس تبدیل مشترک اعتباری به مشترک دائمی ایرانسل بهره ببرید. در ادامه روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل را شرح می‌دهیم.

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

پرداخت هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل به دو صورت کامل و قسطی امکان‌پذیر است

قیمت سیم کارت دائمی ایرانسل، چند روز قبل به میزان پنجاه درصد کاهش پیدا کرد و به مبلغ شصت هزار تومان رسید. پیش از این هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل حدود صد و بیست هزار تومان بود، اما اکنون و به لطف کاهش پنجاه درصدی قیمت سیم کارت، کاربران می‌توانند تنها با پرداخت شصت هزار تومان سیم کارت اعتباری خود را با حفظ شماره به سیم کارت دائمی تبدیل کنند و علاوه بر دریافت قبض به صورت دوره‌ای، از مزایای سیم کارت دائمی ایرانسل استفاده کنند. دور روش برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل وجود دارد:

پرداخت کامل

برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل به این روش، کاربر باید ابتدا حساب اعتباری خود را به میزان شصت هزار تومان شارژ کند. فراموش نکنید موجودی حساب باید دقیقا شصت هزار تومان باشد، چرا که ممکن است با وارد کردن مبلغ شصت هزار تومان در درگاه‌های شارژ سیم کارت، این مبلغ با مالیات محاسبه شده و سیم کارت شما به میزانی کمتر از شصت هزار تومان شارژ شود. بعد از این کار، سه روش برای مهاجرت از سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل وجود دارد:

  • شماره‌گیری کد #70* یا #9*1*555*
  • تماس با امور مشترکین ایرانسل به شماره 700 (از طریق خط ایرانسل) و در ادامه شماره‌گیری عدد 7 و سپس عدد 4 طبق دستورالعمل
  • استفاده از اپلیکیشن ایرانسل‌ من

پرداخت اقساطی

در این نوع روش پرداخت، کاربر در ابتدا مبلغ سی هزار تومان پرداخت کرده و سپس مابقی هزینه را طی سه قسط ده هزار تومانی پرداخت می‌کند. پس اولین قدم تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل به این روش، شارژ کردن حساب به میزان سی هزار تومان است. سه قسط بعدی بر روی صورت حساب سیم کارت دائمی شما حساب شده و آن‌ها را با هر بار تسویه صورت حساب پرداخت می‌کنید. به نکات مهم روش اقساطی تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل توجه کنید:

  • کاربران در هر زمان قادرند با شماره‌گیری کد #11*1*555* درخواستی مبنی بر تسویه یکجا مابقی هزینه را ارسال کنند.
  • تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل به صورت آنی انجام نشده و ممکن است تا 24 ساعت زمان ببرد.
  • اگر کاربری در زمان اقدام برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل شارژی بیشتر از مقدار مورد نیاز داشته باشد، بعد از کسر هزینه تبدیل سیم کارت، باقیمانده اعتبار به حساب سیم‌ کارت دائمی وی منتقل می‌شود.
  • حتما از تکمیل شدن ثبت نام خود اطمینان حاصل کرده و از وارد شدن تمامی اطلاعات فردی در سیستم شرکت ایرانسل مطمئن شوید، در غیر این صورت تبدیل سیم کارت امکان‌پذیر نخواهد بود.
  • کاربران باید یک کد پستی صحیح ارائه کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند.
  • مادامی که پیامک تایید تبدیل سیم کارت را دریافت نکرده‌اید، اتصال اینترنت همراه خود را قطع نگه دارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. آخه ایرانسل هم شد خط؟

  2. سلام
    دوستان توجه کنن که با *70# و حداکثر اعتبار 35 هزار تومان که دائمی شدید حداکثر اعتبار شما تا سقف 35 هزار تومانه و اگر بخاید سقف اعتبار رو افزایش بدید باید دوباره همون مبلغی که میخاید افزایش بدید باید واریز کنین

  3. با سلام و عرض ادب
    سیم کارت ایرانسلمو تبدیل به دائمی کردم اما به دلیل بدهی مسدود شده میخواستم بدونم اگه نتونم پرداخت کنم چه عواقبی خواهد داشت باتشکر

  4. میزنه صد هزار بدهی.چرا

  5. بنده‌ازطریق‌کد۷۰برای‌تبدیل‌سیمکارتهای4Gاعتباری‌به‌داعمی‌اقدام‌نمودم‌که‌بابت‌یکی۱۵هزارودیگری۵۰هزارتومان‌قیمت‌داده.لطفادلیل‌این‌اختلاف‌قیمت‌نجومی‌راشرح‌دهید.ضمنایکی‌ازدوستان‌فقط‌با۱۰هزارتومان‌سیمکارتش‌رابه‌داعمی‌تبدیل‌نموده.لطفاپاسخ‌دهید.باتشکر