گالری تصاویر مایکروسافت سرفیس لپ تاپ

گالری تصاویر مایکروسافت سرفیس لپ تاپ

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ (Microsoft Surface Laptop) عضو جدید خانواده دستگاه‌های سرفیس است که دقایقی پیش در کنفراس رسمی مایکروسافت به همراه ویندوز 10 اس رونمایی گردید. در این مطلب گالری تصاویر مایکروسافت سرفیس لپ تاپ را با هم تماشا می‌کنیم.

سرانجام خانواده گجت های سرفیس مایکروسافت هم صاحب یک لپ تاپ شد؛ محصولی که حالا به خوبی توان نقش آفرینی به عنوان یک لپ تاپ تمام عیار در خانواده دستگاه های سرفیس را دارست.

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ، مبتنی بر ویندوز 10 اس تازه وارد مایکروسافت عرضه شده اما می‌توان آن را به ویندوز 10 پرو نیز به روز رسانی کرد. Surface Laptop به مشخضات فنی قدرتمندی مجهز شده و به ادعای مایکروسافت از همه لحاظ به مک بوک های اپل برتری دارد. این دستگاه 50 درصد سریعتر از نسخه‌ی مجهز به پردازنده Core i7 مک بوک اپل است، ضخامت و وزن آن از مک بوک ایر و مک بوک پرو کمتر شده و طول عمر باتری 14.5 ساعته آن از هر دو لپ تاپ نام برده اپل بیشتر است. شاید به همین دلیل باشد که با اینکه ویندوز 10 اس مایکروسافت برای رقابت با سیستم عامل کروم به میدان آمده، اما قیمت پایه 999 دلاری سرفیس لپ تاپ بسیار بیشتر از کروم بوک های گوگل است.

در بخش طراحی نیز مایکروسافت سرفیس لپ تاپ بسیار زیبا و باریک به نظر می رسد. شاید بهترین راه اثبات این ادعا دیدن گالری تصاویر مایکروسافت سرفیس لپ تاپ باشد؛ اما پیش از دیدن تصاویر شما را به تماشای ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت برای سرفیس لپ تاپ دعوت می کنیم :


گالری تصاویر مایکروسافت سرفیس لپ تاپ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*