اندروید 7 برای گلکسی ای 5 2016 عرضه شد

اندروید 7 برای گلکسی ای 5 2016 عرضه شد

ساعاتی پیش، شرکت کره‌ای سامسونگ عرضه آپدیت اندروید 7 برای گلکسی ای 5 2016 (Samsung Galaxy A5 2016) را آغاز کرده که تغییرات نرم افزاری جالبی را به همراه داشته است. در ادامه با ویدیویی از رابط کاربری گوشی همراه باشید.

اندروید 7 برای گلکسی ای 5 2016 در حال حاضر فقط در روسیه عرضه شده است

عرضه اندروید 7 برای گلکسی ای 5 2016 نسخه فریمور اسمارت فون را به A510FXXU4CQDK تغییر داده و نسخه سیستم عامل نیز 7.0 نوقا خواهد بود. البته در حال حاضر این بروزرسانی تنها برای کاربران روسی امکان‌پذیر بوده اما قطعا به زودی همه دارندگان این موبایل میان‌رده قادر به دریافت آن خواهند بود. بنا به گفته سامسونگ، این تاخیر به دلیل اطمینان از صحت عملکرد سیستم عامل بر روی گوشی بوده و در صورت تایید، طی هفته‌های آتی برای همه کاربران ارسال خواهد شد.

اندروید 7 برای گلکسی ای 5 2016 عرضه شد

در ویدیوی زیر، اسمارت فون گلکسی A5 2016 را خواهید دید که نسخه 7.0 اندروید نوقا بر روی آن نصب شده است.

معمولا عرضه آپدیت سیستم عامل به صورت OTA انجام خواهد گرفت و به همین دلیل نیز ممکن است با تاخیر همراه باشد. با این حال، شما می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات موبایل خود، وضعیت انتشار این بروزرسانی را به صورت دستی بررسی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. برای گوشی من همین الان اومد.ولی تازه اومده باگ داره.میزارم چند روز بگدره بعد نصب میکنم.

  2. مری روی تنظیمات مینویسه نصب شد

  3. سلام ایا دریافت اندروید ۷ برای a3 2016 قطعی و ۱۰۰ درصده؟این شرکت سامسونگم واقعا شورشو دراورده ،هم خودشو مسخره کرده هم مارو اول که میگه ۲۴ اپریل میاد،بعد میگه هفته اول می،الانم که حتما تا ماه ژوئن

  4. آقا چه قابلیت هایی برای این گوشی اومده؟