مانیتور ProDesigner BM320 ایسر ؛ یک غول 4K مناسب گرافیست‌های حرفه‌ای

مانیتور ProDesigner BM320 ایسر ، یک نمایشگر 32 اینچی با وضوح 4K است که به لطف دقت رنگ فوق العاده بالا، مناسب عکاسان و مونتاژکاران خواهد بود. این مانیتور با قیمت 1.299 دلار پیش فروش شده است.

ایسر اخیرا خانواده پریدیتور خودش را با یک جفت مانیتور گیمینگ جدید به روز کرده است، اما اگر به دنبال یک مانیتور حرفه‌ای تر مختص کار‌های دیگری هستید، شما باید به محصول جدید این کمپانی، مانیتور ProDesigner BM320 نگاهی بی‌اندازید. پشتیبانی از وضوح 4K در یک نمایشگر 32 اینچی؛ این دقیقا مناسب افرادیست که چیزهای بیشتری از سخت افزار خود انتظار دارند.

مهم‌ترین مشخصه‌ی این مانیتور به گفته‌ی ایسر دقت رنگ بالای آن است. این مانیتور از پکیج Acer ColorPlus بهره می‌برد که شامل پشتیبانی 100 درصدی از Adobe RGB و همچنین sRGB می‌شود. علاوه بر این، BM320 ارائه کننده عمق رنگ 10 بیتی همراه با پشتیبانی از مجموع 1.07 میلیارد رنگ است. به نقل از کمپانی ایسر، این مانیتور قادر است دقت رنگ فوق‌العاده‌ی بالا با تفاوتی بسیار کم از چشم انسان را به کاربران خود ارائه کند.

بنابراین، مانیتور ProDesigner BM320 ایسر مناسب افرادیست که روزانه مشغول انجام کارهای حرفه‌ای نظیر گرافیست‌ها و مونتاژکاران هستند و دقت رنگ برای آن‌ها مهم‌تر از هر چیز دیگریست. این مانیتور به خودی خود از طراحی بسیار شیک و جذابی نیز برخوردار است و از سبک طراحی ZeroFrame ایسر یا همان طراحی بدون حاشیه همراه با تریم مشکی پشتی بهره می‌برد. پنل IPS آن نیز اجازه‌ی تجربه نمایش تا زاویه 178 درجه بدون هرگونه تاثیر در دقت رنگ را خواهد داد.

مانیتور ProDesigner BM320 ایسر

اما یکی از دیگر قابلیت‌های جذاب مانیتور ProDesigner BM320 ایسر ، توانایی چرخش 90 درجه‌ای آن است. این بدان معناست که شما می‌توانید بسته به دلخواه خود از این مانیتور در حالت عمودی و یا افقی استفاده کنید تا گزینه‌های بیشتری از چشم انداز را به شما ارائه کند. فراتر از آن، شما می‌توانید مانیتور را کج کنید و یا از برخی قابلیت‌های نرم افزاری نظیر Acer Flicker-less، BluelightShield و یا ComfyView جهت کاهش فشار وارده به چشم در هنگام تماشا بهره‌مند شوید.

قیمت مانیتور ProDesigner BM320 ایسر

شاید تمامی این ویژگی‌ها جذاب و عالی باشد، اما به طبع باعث بالا بودن قیمت مانیتور ProDesigner BM320 ایسر نیز شده است. این مانیتور با قیمت 1.299 دلار از روز گذشته به صورت پیش فروش ارائه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*