نرم افزار تغییر چهره

عذرخواهی سازنده نرم افزار تغییر چهره FaceApp از کاربران سیاه پوست

نرم افزار تغییر چهره مرد به زن و زن به مرد اندروید و آی او اس با نام FaceApp در مدت زمانی کوتاه نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. البته، برنامه فیس اپ تاکنون بدون حاشیه و مشکل نیز نبوده است.

در هر بازه زمانی، چند اپلیکیشن خاص به شهرت جهانی رسیده و سود زیادی را به جیب سازندگان آن‌ها سرازیر می‌کنند. به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های امروز باید به نرم افزار تغییر چهره FaceApp اشاره کنیم که تقریبا همه کاربران اندروید و آی او اس را درگیر خود کرده است. با استفاده از این برنامه تغییر چهره، علاوه بر تغییر قیافه خود به جنس مخالف، می‌توانید صورت خود را پیر یا جوان کنید و یا لبخندی بسیار زیبا و ملیح بر روی آن قرار دهید. ابزارهای تغییر چهره زیادی تاکنون برای پلتفرم‌های موبایل عرضه شده‌اند، اما قدرت خارق‌العاده و باورنکردنی هوش مصنوعی اپلیکیشن FaceApp را باید وجه تمایز آن با دیگر نرم افزارها دانست.

نرم افزار تغییر چهره

البته نرم افزار تغییر چهره FaceApp حواشی را نیز به همراه داشته است. پس از اینکه برخی کاربران روشن شدن رنگ پوست خود بعد از استفاده از فیلتر Hot را گزارش دادند، مدیر تیم سازنده این اپلیکیشن مجبور به عذرخواهی شد، چرا که کاربران این اقدام را از روی عمد تصور کرده و آن را حرکتی نژادپرستانه می‌دانستند. رنگ صورت افراد سیاه پوست بعد از اعمال این فیلتر به میزان زیادی روشن می‌شد.

تغییر نام فیلتر مشکل‌ساز نرم افزار تغییر چهره

مدیر تیم سازنده بعد از عذرخواهی، این اتفاق را اثر جانبی هوش مصنوعی قدرتمند به کار رفته در نرم افزار تغییر چهره FaceApp دانست. وی همچنین عنوان کرد این فیلتر در سر جای خود باقی مانده و تنها نام از آن Hot به Spark تغییر پیدا خواهد کرد. با این کار یک تعادل میان نام فیلتر و نتیجه به دست آمده از آن برقرار خواهد شد و کاربران سیاه پوست پیش از استفاده می‌توانند نتیجه را پیش‌بینی کنند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خودشون هم سرشون درد میکنه واسه دعوا??