تولید وان پلاس 5 از سوی کمپانی سازنده تایید شد + زمان معرفی

تولید وان پلاس 5 از سوی کمپانی سازنده تایید شد + زمان معرفی

پس از هفته‌ها حرف و حدیث پیرامون نام پرچمدار بعدی کمپانی وان پلاس ، بالاخره تولید وان پلاس 5 (OnePlus 5) به همراه زمان تقریبی معرفی آن به طور رسمی تایید شد.

کمپانی چینی وان پلاس پس از عرضه نسبتا موفق محصولاتی نظیر وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T)، حال قصد دارد مدل بعدی محصولات خود را با نام وان پلاس 5 تولید کند. با این حساب، تایید خبر تولید وان پلاس 5 را می‌توان به عنوان اولین اطلاعات رسمی از رده‌بالای بعدی این کمپانی مستقر در شنژن چین دانست.

تولید وان پلاس 5 با چیپست پرچمدار کوالکام

تا این لحظه هرآنچه از پرچمدار بعدی وان پلاس می‌دانستیم، در حد شایعات درز شده و البته یک تصویر تبلیغاتی رسمی بدون هیچ‌گونه اطلاعات اضافی بوده است. بر اساس همین شایعات، وان پلاس 5 با صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن QHD به همراه پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 معرفی و عرضه خواهد شد. رم این اسمارت فون 6 گیگابایت خواهد بود که صحبت‌هایی نیز مبنی بر استفاده از رم 8 گیگابایتی در آن به گوش رسیده است.

به احتمال زیاد، به کار نرفتن عدد 4 در پرچمدار جدید وان پلاس به دلیل اعتقاد چینی‌ها به نحس بودن این عدد (مانند عدد 13 در فرهنگ دیگر کشورها) بوده است. البته وان پلاس انتخاب عدد 5 را به خاطر شماره پیراهن رابرت هاری (Robert Horry)، بازیکن سابق و محبوب لیگ بسکتبال حرفه‌ای NBA، عنوان کرده است؛ بازیکنی که بیشتر کارمندان این شرکت علاقه زیادی به او دارند.

به گفته مسوولین کمپانی سازنده، وان پلاس در فصل تابستان امسال معرفی خواهد شد اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است. قطعا در هفته‌های پیش رو اطلاعات تازه‌ای از این اسمارت فون شنیده می‌شود که در گجت نیوز نیز پوشش داده خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*