اپرا مکس 3.0

اپرا مکس 3.0 با قابلیت‌های جدید برای اندروید عرضه شد (دانلود)

اپرا مکس 3.0 برای اندروید با قابلیت‌های جدید و طراحی متفاوت عرضه شد. در ادامه این مطلب می‌توانید Opera Max 3.0 برای اندروید را دانلود و نصب کنید. اپرا مکس به عنوان ابزاری برای بهینه‌سازی مصرف دیتا و مدیریت آن شناخته می‌شود.

اپرا مکس را باید یکی از بهترین و محبوب‌ترین ابزارهای کاربردی برای کاربران اندرویدی به منظور استفاده مفید از اینترنت عنوان کرد که قابلیت‌های زیادی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این برنامه اخیرا یک به‌روزرسانی بسیار مهم و اساسی دریافت کرده است. با دریافت جدیدترین آپدیت اپرا مکس علاوه بر بهینه‌سازی مصرف دیتا حین مرور صفحات وب و مخصوصا شبکه‌های اجتماعی، تغییرات زیادی را نیز در رابط کاربری اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد.

مهمترین تغییرات اعمال شده در نسخه جدید که با عنوان اپرا مکس 3.0 شناخته می‌شود را باید رابط کاربری و ظاهر جدید اپلیکیشن دانست. به این ترتیب استفاده از این برنامه نسبت به زمان‌های قبل ساده‌تر شده است. این بار شاهد اضافه شدن یک سری از آموزش‌های قدم به قدم برای یادگیری نحوه استفاده صحیح از برنامه هستیم. به محض باز کردن اپرا مکس 3.0 برای اولین بار، این آموزش‌ها مرحله به مرحله با جلو رفتن در رابط کاربری به نمایش در می‌آیند.

اپرا مکس 3.0

اپرا مکس 3.0 میزان مصرف داده هر اپلیکیشن را به صورت جداگانه و به تفکیک استفاده از داده موبایل یا وای فای نشان می‌دهد. به عنوان بخش دیگری از قابلیت‌های ویژه نسخه جدید اپرا مکس باید به توصیه‌های شخصی آن به منظور جلوگیری از مصرف بیهوده داده اشاره کرد. توصیه‌های این برنامه برای هر کاربر متفاوت بوده و بسته به نحوه مصرف داده وی ارائه می‌شوند.

مهمترین قابلیت‌های اپرا مکس 3.0 مربوط به رابط کاربری جدید آن است

این موارد قابلیت‌های گنجانده شده در ظاهر و رابط کاربری اپرا 3.0 به شمار می‌روند. علاوه بر آن‌ها شاهد افزایش سطح امنیتی برنامه هستیم، به طوری که حین رمزنگاری داده در زمان اتصال به شبکه‌های وای فای عمومی، هر گونه تهدید احتمالی و یا خطر را به کاربر اطلاع می‌دهد. به عنوان یکی دیگر از قابلیت‌های اپرا مکس 3.0 باید به مدیریت مصرف داده حین استفاده از فیس بوک اشاره کرد، شبکه اجتماعی که در حالت عادی، مرور آن داده زیادی مصرف می‌کند. اکنون کاربران می‌توانند با وجود بهره بردن از تمامی قابلیت‌های فیس بوک موبایل، مصرف داده را به میزان پنجاه درصد کاهش دهند. برای دانلود اپرا مکس 3.0 از باکس زیر استفاده کنید.

برای دانلود Opera Max 3.0 از فروشگاه گوگل پلی و یا وب سایت اپرا کلیک کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. علاوه بر موارد فوق قند شکن هم هست!