مدل یاقوت کبود اچ تی سی یو اولترا

تست مقاومت مدل یاقوت کبود اچ تی سی یو اولترا (ویدیو)

اخیرا “JerryRigEverything” با انتشار ویدیوی جدید در یوتیوب، مقاومت مدل یاقوت کبود اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra Sapphire Edition) را محک زده است.

همان‌طور که می‌دانید، پنل‌های شیشه‌ای یاقوت کبود در کنار مقاومت بسیار بالایی که در برابر اجسام مختلف دارند، به سختی نیز تولید می‌شوند. اگر به یاد داشته باشید، چند سال پیش بود که اپل با شرکت “GT Technologies” به منظور تهیه این پنل‌ها و استفاده در صفحه گوشی و ساعت های هوشمند خود همکاری کرد. ولی از آنجایی که فرآینده انجام این کار بسیار پیچیده و هزینه‌بر بود، شرکت مذکور اعلام ورشکستگی کرد. با این حال کمپانی‌های مختلف هنوز هم بر تولید این پنل‌ها و استفاده در گجت های خود اصرار دارند.

اچ تی سی نیز یکی از همین شرکت‌هاست که آخرین روز از اسفند سال گذشته، نسخه یاقوت کبود از فبلت 5.7 اینچی خود را پیش روی کاربران قرار داد. هرچند، این دستگاه 160 دلار گران‌تر از نسخه معمولی آن بوده و با قیمت 910 دلار به فروش می‌رسد. اما آیا واقعا نسخه مخصوص این گوشی ارزش پرداخت چنین پولی را دارد؟

برای پاسخ به این سوال کانال معروف JerryRigEverything با شکنجه نسخه یاقوت کبود گوشی اچ تی سی یو اولترا، مقاومت آن را با یک مدل از ساعت های لوکس تیسوت که به یاقوت کبود مجهز شده، مقایسه کرده است.

تست مقاومت مدل یاقوت کبود اچ تی سی یو اولترا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه