گوشی موبایل Light Phone

با گوشی موبایل Light Phone از دغدغه‌های دنیای تکنولوژی دور بمانید!

ایده ساخت گوشی موبایل Light Phone بسیار ساده است. با استفاده از گوشی موبایل لایت فون فقط می‌توان با دیگران تماس تلفنی برقرار کرد. قیمت این محصول مقرون‌به‌صرفه بوده و امکانات و قابلیت‌های زیادی ندارد.

گوشی های هوشمند در هر لحظه از زندگی روزمره ما نقش مهمی را ایفا می‌کنند. برای انجام امور مالی، استفاده از نرم افزارهای کاربردی، عکاسی و شکار لحظات و مخصوص ارتباط سریع و دائم با اطرافیان از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنیم. اگرچه روز به روز به قابلیت‌های این دستگاه‌ها افزوده شده و گوشی‌سازان از این زمینه برای بالا آوردن خود نسبت به رقبا استفاده می‌کنند، اما هنوز شرکت‌هایی هستند که در جهت عکس مسیر در حال حرکت هستند.

گوشی موبایل Light Phone

سازنده گوشی موبایل Light Phone تصمیم دارد کاربران را از این همه شلوغی و درگیری که گوشی های هوشمند ایجاد کرده‌اند نجات بدهد و در عین حال کاربران را همچنان در دسترس نگه دارد تا دیگران بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. با توجه به این ایده، قابلیت‌های گوشی موبایل Light Phone ، که اندازه آن همانند یک کارت اعتباری است، به برقراری و دریافت تماس، ذخیره حداکثر 9 شماره تلفن و مشاهده ساعت ختم می‌شوند. از آنجایی که حتی نمی‌توان یک پیام کوتاه ساده با استفاده از گوشی موبایل Light Phone ارسال کرد، نمی‌توان انتظار هیچ قابلیت دیگری از آن داشت. این دستگاه به کاربرد اصلی وسیله یعنی تلفن همراه پایبند است و به جز آن هیچ امکانات دیگری ندارد.

با گوشی موبایل Light Phone تنها می‌توان تماس برقرار و یا دریافت کرد

اگرچه گوشی های هوشمند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کرده‌اند، اما کنار گذاشتن کامل تکنولوژی و عدم استفاده از آن نیز ایده جالبی به نظر نمی‌رسد. این وسیله را باید در کنار گوشی هوشمند خود استفاده کنید. به عنوان نمونه، در زمان حضور در کنار اعضای خانواده، تماس‌های شماره سیم کارت گوشی هوشمند خود را به شماره گوشی موبایل Light Phone منتقل کنید. هیچ نیازی به چک کردن شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال پیامک در زمان قرار داشتن کنار خانواده وجود ندارد، اما از طرفی نباید تماس‌های مهم کاری را نیز از دست بدهید.

گوشی موبایل Light Phone

گوشی موبایل Light Phone به صورت آنلاک عرضه شده شده و تنها در شبکه موبایل 2G کار می‌کند. کاربران باید برای استفاده از سرویس، باید ماهیانه مبلغ پنج دلار پرداخت کنند. به گفته شرکت سازنده، گوشی موبایل Light Phone با یک بار شارژ کامل سه روز در حالت آماده به کار باقی می‌ماند. سیستم عامل گوشی موبایل Light Phone نسخه‌ای فوق‌العاده ساده و ابتدایی از اندروید بوده و در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

گوشی موبایل Light Phone طرحی است که برای اولین بار در سال 2015 و در کیک استارتر معرفی شد. با استقبال و پشتیبانی خوب کاربران از این طرح، نخستین سری از محصولات در نخستین ماه سال جاری میلادی به دست کاربران رسید. افرادی که جزو نخستین حمایت‌کنندگان طرح نیستند، اکنون می‌توانند گوشی موبایل Light Phone را به ازای پرداخت 150 دلار سفارش دهند. سری جدید عرضه گوشی موبایل Light Phone از انتهای ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد. اکنون تنها کاربران ساکن ایالات متحده آمریکا می‌توانند این محصول را سفارش دهند، اما به زودی شاهد عرضه آن در دیگر نقاط دنیا نیز خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*