چشم انداز اپراتور T-Mobile برای شبکه موبایل 5G

چشم انداز اپراتور T-Mobile برای شبکه موبایل 5G (ویدیو)

چشم انداز اپراتور T-Mobile برای شبکه موبایل 5G در قالب یک ویدیو منتشر شده است. از نظر اپراتور تی موبایل، در آینده شاهد ادغام دو تکنولوژی واقعیت افزوده و پنجمین نسل از شبکه‌های موبایل خواهیم بود.

بر اساس ویدیوی چشم انداز اپراتور T-Mobile برای شبکه موبایل 5G که با نام آینده وایرلس (The Future of Wireless) منتشر شده، با راه‌اندازی پنجمین نسل از شبکه موبایل شاهد نزدیک شدن زندگی واقعی انسان‌ها به کارتون‌های تخیلی خواهیم بود. در ابتدای همین هفته، اپراتور T-Mobile به عنوان سومین اپراتور بزرگ آمریکا برای راه‌اندازی پنجمین نسل از شبکه‌های موبایل در سراسر ایالات متحده آمریکا پیش قدم شد و برنامه خود برای پوشش‌دهی سراسری در کشور را اعلام کرد.

اپراتور T-Mobile برای شبکه موبایل 5G

در چشم انداز اپراتور T-Mobile برای شبکه موبایل 5G شاهد همکاری این تکنولوژی و واقعیت افزوده هستیم

روز گذشته شاهد انتشار ویدیویی از چشم انداز اپراتور T-Mobile برای شبکه موبایل 5G بودیم. این ویدیو نشان می‌دهد در صورت پیاده‌سازی نسل جدید شبکه‌های بدون سیم، زندگی افراد چگونه خواهد شد. بر اساس چشم انداز اپراتور T-Mobile برای شبکه موبایل 5G ، با سراسری شدن این تکنولوژی بدون سیم، واقعیت افزوده تبدیل به یک تکنولوژی روزمره و متداول در زندگی افراد شده و کاربران به روش‌های مختلفی از آن استفاده خواهند کرد. مشاهده رزرو پارکینگ از طریق شیشه جلوی ماشین مجهز به نمایشگر واقعیت افزوده و یا خرید یک لباس بعد از مشاهده و پرو مجازی آن در یک مغازه، از جمله این موارد هستند. با راه‌اندازی شبکه موبایل 5G در اپراتور T-Mobile و ادغام آن با کاربردهای تکنولوژی واقعیت افزوده، زندگی افراد به مراتب ساده‌تر خواهد شد.

اپراتور T-Mobile برای شبکه موبایل 5G

در این ویدیو استفاده از طیف 600 مگاهرتز توسط این اپراتور به نمایش در می‌آید، طیفی که به گفته T-Mobile، این شرکت توانسته 45 درصد از کل آن را در جریان مزایده کمیسیون ارتباطات فدرال در اختیار خود در بیاورد. به عنوان یکی دیگر از چشم اندازهای اپراتور T-Mobile برای شبکه موبایل 5G باید به نصب و فعال‌سازی بیلبوردهای تعاملی در سطح شهر اشاره کرد، بیلبوردهایی که به عنوان نمونه در زمان کاهش شارژ خودروی الکتریکی یک راننده، به نحوی به وی اطلاع می‌دهند. همچنین وضعیت تمامی راه‌ها و جاده‌های درون و یا برون شهری در آن واحد به اطلاع رانندگان خواهد رسید. مزیت اصلی پنجمین نسل شبکه موبایل سرعت بسیار بسیار بالای آن است، پس با راه‌اندازی آن، همه چیز با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

به گفته مدیر عامل T-Mobile تا چند سال آینده نمی‌توان انتظار داشت شبکه موبایل 5G به صورت سراسری راه‌اندازی شود و پیش از آن باید آزمایشات بیشتری در وسعت‌های کم صورت بگیرند. پوشش سراسری شبکه 5G امری نیست که بتوان حداقل تا سال 2020 انتظار آن را داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*