موبایل شیائومی می 6

سازندگان در تامین قطعات موبایل شیائومی می 6 با مشکل رو به رو شده‌اند

بنابر جدیدترین اخبار منتشر شده در رابطه با گوشی موبایل شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6)، به نظر سازندگان با مشکل تامین برخی قطعات رو به رو هستند.

در حال حاضر گوشی شیائومی می 6 در دو نسخه مختلف با بدنه‌های شیشه‌ای و سرامیکی به فروش می‌رسد که نسخه سرامیکی آن با 128 گیگابایت حافظه داخلی، 435 دلار قیمت داشته و 15 دلار گران‌تر از نسخه معمولی است. به علاوه، سازندگان از اسنپدراگون 835 به عنوان مغز پردازشگر در این گوشی استفاده کرده‌اند.

محدودیت در تامین قطعات موبایل شیائومی می 6 موضوع جدیدی نیست

اما حالا اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد سازندگان با مشکلات متعددی در تامین بدنه سرامیکی و تراشه این گوشی رو به رو هستند. با استناد بر شایعات و گزارش‌های قبلی نیز می‌توان شرکت سامسونگ و اولویت آنها برای استفاده از این تراشه در گوشی های گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) را یکی از موانع پیش رو در نظر گرفت. هرچند، پیش از این هم مشکلات متعددی برای تامین قطعات شیائومی می 6 پیش روی سازندگان قرار داشت.

ماه گذشته میلادی، گوشی موبایل شیائومی می 6 با فروشی بسیار خوب مورد توجه تعداد زیادی از کاربران قرار گرفت و تمام دستگاه‌ها ظرف چند ثانیه فروخته شد. به همین جهت، احتمالا در آینده نیز شاهد فروش سریع پرچمدار جدید شیائومی خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*