مشخصات آیفون 8 توسط تحلیلگران یک شرکت نزدیک به اپل فاش شد

تحلیلگران کمپانی جی پی مورگان نزدیک به اپل مشخصات آیفون 8 (Apple iPhone 8) را افشا کرده اند. در ادامه با قابلیت های این گوشی آشنا خواهید شد.

تحلیلگران جی پی مورگان رابطه‌ی بسیار خوبی را با کمپانی اپل دارند. آن‌ها مدتیست که در ارتباط با آیفون مخصوص دهمین سالگرد فروش گوشی های اپل مواردی را عنوان می‌کنند؛ گوشی هوشمندی که ظاهرا آیفون 8 نام خواهد داشت. برخی از نظرات تحلیلگران عنوان می‌کند که این گوشی یک محصول کاملا شجاعانه از سوی اپل خواهد بود. در همین راستا یکی از تحلیلگران شرکت جی پی مورگان عنوان می‌کند که این مدل پریمیوم احتمالا در کنفرانس توسعه دهندگان اپل (WWDC 2017) که چند هفته دیگر برگزار خواهد شد و یا در ماه سپتامبر یا حتی اکتبر معرفی خواهد شد. این دقیقا بر خلاف اظهارات اخیر تیم کوک، مدیرعامل اپل است که بیان می‌کند تمرکز آن‌ها بر روی نگه داشتن مدل‌های فعلی اپل و افزایش فروش آیفون ها است.

تحلیلگران بانک مرکزی آمریکا نیز همچنین به مخاطبان خود گفته‌اند که آیفون 8 از نظر صوتی نیز قدرتمندتر از حال حاضر خواهد بود. این گوشی ظاهرا درست همانند آیفون 7 از دو اسپیکر در قسمت زیری خود برخوردار است. سیستم استریو آن بهبودیافته‌تر از نسل فعلی آیفون ها شده و ظرفیت قابلیت ضد آب آن نیز ارتقا پیدا کرده است. ما می‌توانیم رنج صدای وسیع‌تری را در این دیوایس داشته باشیم و تاییدیه IP68 به کاربران اجازه دهد 50 درصد بیشتر از عمق فعلی گوشی خود را در آب غوطه ور ببینند.

آیفون 8

یکی دیگر از مباحث مطرح شده از سوی تحلیلگران شرکت مورگان این است که اپل قصد دارد همراه با آیفون 8 یک جفت ایرپاد رایگان را نیز خارج از جعبه‌ی گوشی به مشتریان آن اهدا کند. ایرفون‌های بی سیم بلوتوثی اپل به صورت عادی با قیمت 159 دلار به فروش می‌رسند که در مقایسه با ایرپادهای سیمی این شرکت، 29 دلار گران‌تر هستند. از آنجایی که قیمت نهایی آیفون 8 حدود 1000 دلار خواهد بود، شاید عرضه همراه با این محصول دور از انتظار باشد و اقدامی شایسته از سوی اپل خواهد بود.

مورد جذاب دیگری که تحلیلگران به آن اشاره می‌کنند، وجود یک حاشیه بسیار باریک 4 میلی‌متری در اطراف نمایشگر این گوشی است که هیچ مشکلی از لحاظ اشتباه لمس نخواهد داشت. این گوشی ظاهرا از یک نمایشگر لبه به لبه، درست همانند گوشی گلکسی S8 سامسونگ برخوردار خواهد بود. این کمپانی یک نمودار که در داخل یک اسلایدشو بود را منتشر کرده است که نشان می‌دهد آیفون جدید اپل از یک نمایشگر اولد یا چیزی شبیه به آن بهره‌مند است. علاوه بر این، یک باتری L شکل نیز در زیر قاب این گوشی تعبیه شده که ظرفیت آن با افزایشی 30 درصدی به 3770 میلی‌آمپر ساعت رسیده است.

آیفون 8

در حالی که شماتیک‌های مختلف منتشر شده از این گوشی، اسکنر اثر انگشت را بر روی قاب پشتی این گوشی و درست زیر لوگو اپل نمایش می‌دهند، تحلیلگران شرکت مورگان مدعی شده‌اند که آن در زیر نمایشگر اصلی گوشی تعبیه خواهد شد.

در انتها، این تحلیلگران ادعا می‌کنند که آیفون 7 اس (Apple iPhone 7s) و آیفون 7 اس پلاس (Apple iPhone 7s Plus) نیز با حداقل تغییر نسبت به نسل پیشین خود (نظیر تفاوت‌های آیفون 6 و 6 اس) به فروش خواهند رسید. بزرگترین تغییر آن‌ها پنل پشتی شیشه‌ای است که به کاربران قابلیت شارژ بی سیم را ارائه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالیه آیفون8 ولی کی زورش به 1000دلار میرسه!!!