گوشی موبایل Meitu M8

نسخه ویژه گوشی موبایل Meitu M8 به همراه یک پایه سلفی مخصوص معرفی شد

گوشی موبایل Meitu M8 به عنوان محصولی مختص طرفداران عکاسی سلفی معرفی شده است. در ادامه با قیمت، مشخصات فنی، دوربین و دیگر قابلیت‌های گوشی موبایل میتو ام 8 آشنا خواهیم شد.

کمپانی Meitu را به عنوان یک شرکت چینی فعال در حوزه سلفی می‌شناسند. از گوشی های هوشمند این شرکت گرفته تا نرم افزارهای کاربردی آن، تماما با تمرکز بر عکاسی سلفی و ارائه امکانات بیشتر به کاربران در این خصوص ارائه می‌شوند. این شرکت مدتی قبل یک نرم افزار افکت‌گذاری حرفه‌ای بر روی عکس‌های سلفی عرضه کرد که به عقیده بسیاری از کاربران ویروسی بوده و اطلاعات آن‌ها را به سرقت می‌برد.

اکنون با گوشی موبایل Meitu M8 مواجه هستیم که نسخه‌ای ارتقا یافته از Meitu T8 محسوب می‌شود. به عنوان مهمترین ویژگی گوشی موبایل Meitu M8 باید به دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی آن اشاره کنیم که از یک سنسور ساخت دست سونی ایجاد شده است. دوربین پشتی این گوشی موبایل نیز قدرتمند بوده و به یک سنسور 21 مگاپیکسلی باز هم ساخت دست سونی مجهز شده است.

نسخه جدید گوشی موبایل Meitu M8 به همراه یک پایه سلفی عرضه می‌شود

به عنوان دیگر قابلیت‌ های گوشی موبایل Meitu M8 باید به صفحه نمایش 5.2 اینچی، 4 گیگابایت حافظه رم و مجهز شدن آن به یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم. مغز متفکر این دستگاه را پردازنده هلیو ایکس 20 تشکیل می‌دهد. از آنجایی که تعداد خانم‌های طرفدار عکاسی سلفی به مراتب بیشتر است، این شرکت چینی، نسخه ویژه‌ گوشی موبایل Meitu M8 را با نام Sailor Moon Pretty Soldier ارائه کرده است که به همراه یک پایه مخصوص سلفی عرضه می‌شود. به این ترتیب، کاربران با خرید این نسخه، از خرید مونوپاد بی‌نیاز شده و یک پایه سلفی کاملا ست با گوشی موبایل خود دریافت می‌کنند.

گوشی موبایل Meitu M8

البته این تنها نسخه گوشی موبایل Meitu M8 نیست. یک نسخه دیگر نیز با عنوان Hello Kitty عرضه شده که لوگوی مخصوص کیتی را به همراه دارد. عرضه Meitu M8 در رنگ‌های آبی، قرمز، سفید و صورتی، این گوشی موبایل را تبدیل به محصولی ایده‌آل برای خانم‌ها می‌کند.

کاربران می‌توانند از روز دوازدهم می (بیست و دوم اردیبهشت ماه) با مراجعه به وب سایت شرکت میتو، نسخه Sailor Moon Pretty Soldier این گوشی موبایل را به قیمت 435 دلار خریداری کنند. بر اساس گفته‌های شرکت، تنها 10 هزار دستگاه موجود است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*