گوشی موبایل موتو ایکس سال 2017

فاش شدن تصاویر و مشخصات گوشی موتو ایکس 2017 در یک کنفرانس خصوصی

اخیرا تصاویری از گوشی موبایل موتو ایکس سال 2017 فاش شده که در یک کنفرانس خبری و یا جلسه خصوصی ثبت شده‌اند. با مشاهده آن‌ها، بیشتر به مشخصات گوشی موبایل Moto X 2017 پی خواهیم برد.

جدیدترین گوشی موبایل موتورولا موتو ایکس که در سال جاری معرفی خواهد شد، تبدیل به یکی از قدرتمندترین محصولات میان‌رده بازار شده و در کنار پرچمدار قدرتمند موتورولا در سال 2017 یعنی موتو زد 2 قرار خواهد گرفت. تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی موبایل موتو ایکس سال 2017 به گوش رسیده‌اند، اما بسیاری از آن‌ها در واقع به سایر محصولات شرکت موتورولا اشاره داشتند. به عنوان نمونه باید به موتورولا جی 5 پلاس اشاره کرد که تعدادی از شایعات مربوط به گوشی موبایل موتو ایکس سال 2017 درباره آن صدق کردند.

گوشی موبایل موتو ایکس سال 2017

چند روز قبل تصاویری از یک مراسم ارائه دستگاهی جدید در چین فاش شد که نشان می‌دهند در حال نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی گوشی موبایل موتو ایکس سال 2017 هستیم. در واقع یک ویدیوی 9 ثانیه‌ای به بیرون درز کرده است، اما سه تصویر زیر مهمترین بخش‌های این ویدیو درباره گوشی موبایل موتو ایکس سال 2017 به شمار می‌روند.

نخستین چیزی که در تصویر احتمالی پنل پشتی گوشی موبایل موتو ایکس سال 2017 خودنمایی می‌کند طرز قرارگیری متفاوت فلاش دوگانه LED آن است، به طوری که تمامی شایعات پیشین درباره نحوه طراحی قسمت پشتی این دستگاه را رد می‌کند. از قرار معلوم مشخصات گوشی موبایل موتو ایکس سال 2017 نیز در این کنفرانس محرمانه و خصوصی اعلام شده‌اند.

با توجه به اطلاعات فاش شده، این گوشی موبایل دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی، چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون 660، 4 گیگابایت حافظه رم و ظرفیت داخلی 64 گیگابایت خواهد بود. نیرودهی به این سخت افزار توسط یک باتری 3 هزار و هشت‌صد میلی‌آمپر ساعتی انجام خواهد گرفت. مهمترین ویژگی این باتری بعد از ظرفیت بالای آن، پشتیبانی از شارژ سریع است. مشخص نیست این دستگاه از کدام نسخه QuickCharge پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی موبایل موتو ایکس سال 2017 احتمالا با شماره 4 نام‌گذاری خواهد شد

به عنوان دیگر مشخصات گوشی موبایل موتو ایکس سال 2017 باید به مجهز شدن آن به حسگر اثر انگشت، مجهز شدن به استاندارد IP68 (مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار)، دارا بودن بدنه تمام فلزی و دوربین دارای فوکوس خودکار لیزری اشاره کرد. نکته مهم دیگر، درباره نام دقیق این محصول است. بر اساس جدیدترین شایعات، گوشی موبایل موتو ایکس سال 2017 با نام موتو ایکس 4 معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*