آپدیت جدید تلویزیون های SUHD سامسونگ

بهبود کیفیت تصاویر با آپدیت جدید تلویزیون های SUHD سامسونگ

آپدیت جدید تلویزیون های SUHD سامسونگ مدل 2016 به صورت جهانی ارائه شد. این به‌روزرسانی میان افزاری موجب بهبود کیفیت دامنه دینامیکی بالا (HDR) می‌شود.

سری تلویزیون های SUHD سامسونگ جزو پیشروترین محصولات موجود در بازار هستند که با ارائه کیفیت تصویر فوق‌العاده، تماشای تلویزیون را برای کاربران به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کنند. این تلویزیون‌ها مجهز به ویژگی HDR1000 هستند که در میان تلویزیون‌های موجود در بازار یک ویژگی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.

آپدیت جدید تلویزیون های SUHD سامسونگ

ویژگی HDR (دامنه دینامیکی بالا) یک تکنیک مرسوم در ضبط و پخش تصاویر است که در تلویزیون های SUHD مدل 2016 با 1000 نیت روشنایی (نیت واحد سنجش روشنایی در تلویزیون‌ها است) در بالاترین سطح قرار دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا تلویزیون در پخش تصاویر تاریک در زمینه تاریک و همچنین نمایش جزیی‌ترین روشنایی‌ها در یک تصویر کاملا روشن، کوچک‌ترین اختلاف رنگ‌ها را نیز نمایش دهد و به این وسیله تلویزیون های SUHD با تکنولوژی HDR1000 به تلویزیونی با قابلیت نمایش کوچک‌ترین جزئیات تصویر بدل شوند.

هدف از ارائه آپدیت جدید تلویزیون های SUHD سامسونگ

اکنون آپدیت جدید تلویزیون های SUHD سامسونگ به صورت جهانی ارائه شده است. این به‌روزرسانی میان‌افزاری (firmware) برای HDR تلویزیون ‌های SUHD مدل 2016 انجام شده و هدف اصلی آن، هرچه بهتر شدن کیفیت دامنه دینامیکی بالا (HDR) برای رسیدن به بالاترین ظرفیت کیفی ممکن است؛ حتی اگر محتوای در حال پخش با فرمت HDR نباشد.

آپدیت جدید تلویزیون های SUHD سامسونگ

از ویژگی‌های بارز و بسیار کاربردی +HDR می‌توان به قابلیت تبدیل محتوای دامنه دینامیک استاندارد (SDR) به کیفیت تصویر بسیار نزدیک به HDR  اشاره کرد. در صورت به‌روزرسانی میان افزاری تلویزیون SUHD 2016، کاربران می‌توانند فیلم‌ها و محتوای مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت ممکن در تلویزیون تماشا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زنده باد سامسونگ