جدیدترین تصاویر آیفون 8 مشخصات تازه‌ای از این گوشی را لو می‌دهند

جدیدترین تصاویر آیفون 8 مشخصات تازه‌ای از این گوشی را لو می‌دهند

با انتشار جدیدترین تصاویر آیفون 8 (iPhone 8) برخی جزییات شامل دوربین دوگانه عمودی و بدنه تمام‌شیشه‌ای آن تایید شده و از سوی دیگر، مشخصات تازه‌ای از مهمترین محصول سال 2017 اپل لو رفته است.

انتظار می‌رود آیفون سال 2017 اپل یکی از بزرگترین تغییراتی باشد که این غول دنیای تکنولوژی در سری پرچمدارانش خواهد داد. اما از آنجا که برنامه‌ریزی اپل برای عرضه محصول رده‌بالای خود در اواخر سال جاری میلادی‌ست، شایعات و حواشی زیادی حول و حوش آن به گوش می‌رسد.

به تازگی، جدیدترین تصاویر آیفون 8 اپل منتشر شده که در واقع رندرهایی کامپیوتری ساخته‌شده توسط گروه طراحی وب‌سایت Engadget هستند. به گفته طراحان، جدیدترین تصاویر آیفون 8 (یا هرچه نام‌گذاری خواهد شد) بر اساس اطلاعات محرمانه‌ای‌ست که از «طرح‌های کامپیوتری (CAD) با جزییاتی کامل و موجود در یکی از کارخانجات اصلی تامین‌کننده قطعات این محصول» توسط منبعی قابل اعتماد در اختیار آنها قرار داده شده است که توسط همین اطلاعات، جزییات دقیقی از پرچمدار آینده اپل در عکس ها دیده می‌شوند.

جدیدترین تصاویر آیفون 8 مشخصات تازه‌ای از این گوشی را لو می‌دهند

اما خبر مهم اینکه اپل قصد دارد اندازه آیفون های جدیدش را افزایش دهد؛ بر این اساس، نسخه 4.7 اینچی آیفون به نمایشگری 5 اینچی و مدل 5.5 اینچی آیفون پلاس نیز به صفحه نمایشی 5.8 اینچی مجهز خواهد شد. گفته می‌شود هر دو مدل با حاشیه‌هایی مطابق با آیفون 7 تولید خواهند شد اما مدل سومی نیز وجود دارد که طراحی نمایشگر آن به گونه‌ای‌ست که کمترین حاشیه را در کناره‌ها خواهد داشت. البته این نسخه، در جدیدترین تصاویر آیفون 8 نشان داده نشده‌اند.

یکی از مهمترین تغییرات آیفون بعدی اپل که در این تصاویر نیز به آن پرداخته و تایید شده، وجود دوربین دوگانه با لنزهای عمود بر هم است. این دوربین، پیش از این در آیفون 7 پلاس به صورت افقی طراحی شده بود.

جدیدترین تصاویر آیفون 8 -که در ادامه خواهید دید- همچنین وجود بدنه‌ای تمام‌شیشه‌ای را در این اسمارت فون تایید می‌کنند. نکته قابل توجه نیز قرارگیری سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر شیشه‌ای آن است.

گالری جدیدترین تصاویر آیفون 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*