فیلترهای صورت اینستاگرام

آپدیت جدید اینستاگرام به همراه فیلترهای صورت و ابزارهای خلاقانه منتشر شد

با دریافت جدیدترین به روزرسانی می‌توانید از فیلترهای صورت اینستاگرام استفاده کنید. به لطف آپدیت جدید اینستاگرام دیگر نیازی به استفاده از ابزارهای جانبی برای ویرایش تصاویر نخواهید داشت.

اینستاگرام مدت‌هاست تصمیم گرفته خود را تبدیل به یک شبکه اجتماعی کاملا مستقل کند. مدت‌ها پیش کاربران باید با استفاده از ابزارهای مختلف، تصاویر خود را ابتدا ویرایش کرده و نتیجه نهایی را در اینستاگرام بارگذاری می‌کردند، اما این شبکه اجتماعی مبتنی بر موبایل رفته رفته قابلیت‌های درونی خود را توسعه داد و اکنون ابزارهای بیشتری را در دل خود ارائه می‌کند تا به این وسیله کاربران نیازی به استفاده از ابزارهای جانبی ویرایش تصویر نداشته باشند.

فیلترهای صورت اینستاگرام

به عنوان مهمترین قابلیت افزوده شده در به روزرسانی جدید باید به فیلترهای صورت اینستاگرام اشاره کرد که در قالب دوربین قابل استفاده‌اند و تصاویر کاربر را تبدیل به صورتک‌های خنده‌دار می‌کنند. پس باید دوربین را فعال کرده و فیلترهای صورت اینستاگرام را در عکسی که در همان لحظه ثبت می‌شود اعمال کنید.

تعداد فیلترهای صورت اینستاگرام در به روزرسانی جدید هشت مورد است

در به روزرسانی جدید اینستاگرام هشت فیلتر صورت در نظر گرفته شده است. برای دسترسی به آن‌‌ها کافی است به بخش دوربین در داخل اپلیکیشن وارد شده و سپس آیکون صورت جدیدی را که در گوشه پایین سمت راست افزوده شده لمس کنید. خوشبختانه می‌توان فیلترهای صورت اینستاگرام را به همراه بومرنگ و در کل، هر چیزی که در اینستاگرام بارگذاری می‌کنید، استفاده کرد.

فیلترهای صورت اینستاگرام

علاوه بر فیلترهای صورت اینستاگرام شاهد افزوده شدن ابزارهای ویرایش تصویر خلاقانه بیشتری در آپدیت جدید هستیم و می‌توان در قسمت دوربین به آن‌ها دسترسی داشت. به عنوان نمونه اکنون می‌توان با مراجعه به بخش Rewind، ویدیوهایی ساخت که به صورت سر و ته پخش می‌شوند. این ابزار جدید ویرایش ویدیو در اینستاگرام را می‌توان در کنار بومرنگ (Boomerang) و هندزفری (Hands-Free) پیدا کرد.

فیلترهای صورت اینستاگرام

قابلیت دیگر افزوده شده در آپدیت جدید اینستاگرام، امکان نوشتن متن بیشتر در استوری با استفاده از یک هشتگ استیکر جدید است. اکنون یک آیکون استیکر در گوشه بالا سمت راست اپلیکیشن افزوده شده است و کاربران می‌توانند بعد از لمس آن، هشتگ را سفارشی‌سازی کنند. در ادامه می‌توان این محتوا را به استوری خود اضافه کرد.

به عنوان آخرین ابزار اضافه شده در آپدیت جدید اینستاگرام باید به امکان کمک گرفتن از یک برس پاک‌کن بسیار کاربردی حین استفاده از ابزارهای نقاشی و طراحی اشاره کرد. با استفاده از این ابزار می‌توان بخش‌هایی که به اشتباه رسم شده‌اند را حذف کرد و یا اینکه برخی رنگ‌ها را از داخل عکس برداشت.

فیلترهای صورت اینستاگرام

اکنون جدیدترین نسخه اینستاگرام با شماره ورژن 10.21 در فروشگاه‌های آیتونز و گوگل پلی قرار گرفته‌ است. با استفاده از باکس زیر می‌توانید نسخه جدید را برای دستگاه اندرویدی و یا آی او اس خود دانلود کنید.

برای دانلود نسخه Android و یا iOS کلیک کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خلاق فقط خدای متعال است انسانها با نعمات خدادادی بخواست خدا فقط هماهنگ کننده می‌توانند باشند بخواست خدای متعال