ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 8

انتشار ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 8 و نوکیا 9 ؛ رونمایی پرچمداران نوکیا نزدیک است

با انتشار ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 8 و نوکیا 9 می‌توانیم درباره ظاهر دو گوشی موبایل Nokia 8 و همچنین Nokia 9 پیش‌ بینی‌هایی داشته باشیم. به نظر می‌رسد پرچمداران نوکیا در سال 2017 به زودی معرفی خواهد شد.

شرکت اچ ام دی گلوبال بعد از خرید حق استفاده از برند نوکیا به منظور ساخت گوشی هوشمند اعلام کرد در سال 2017، شش الی هفت محصول روانه بازار خواهد کرد. همچنین این شرکت اعلام کرد دو مورد از این محصولات پرچمدار خواهند بود. در نمایشگاه MWC 2017 شاهد رونمایی از سه گوشی موبایل اندرویدی این شرکت بودیم که یک مورد از آن‌ها پایین‌رده و دو مورد دیگر میان‌رده محسوب می‌شدند. به همین دلیل انتظار داریم مدل‌های بعدی معرفی شده از سوی اچ ام دی گلوبال پرچمدارانی قدرتمند باشند. با انتشار ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 8 و نوکیا 9 به نظر می‌رسد به زمان رونمایی از این پرچمداران نزدیک شده‌ایم.

ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 8

البته در ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 8 و نوکیا 9 شاهد چهار گوشی موبایل دارای برند نوکیا هستیم. نوکیا 3 و نوکیا 5 در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا رونمایی شدند و باید منتظر ماند تا دو گوشی موبایل دیگر، که به احتمال بسیار زیاد همان پرچمداران نوکیا هستند، معرفی شوند. یکی از این گوشی های موبایل شباهت زیادی با نوکیا 6 دارد، اما ساختار دوربین پشتی آن کاملا با این محصول متفاوت است. اگرچه برخی شایعات نخستین پرچمدار را نوکیا 7 نامیده و آن را همان گوشی موبایل شبیه به نوکیا 6 داخل این ویدیو تصور می‌کنند، اما بیشتر تحلیلگران معتقدند این ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 8 و نوکیا 9 است و پرچمداران نوکیا، با این شماره‌ها نام‌گذاری خواهند شد.

ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 8

در ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 8 و نوکیا 9 شاهد یک گوشی موبایل با دوربین دوگانه هستیم

چهارمین محصول به نمایش در آمده در این ویدیوی تبلیغاتی و رسمی به یک دوربین دوگانه مجهز شده و تصور می‌شود این محصول نوکیا 8 خواهد بود. البته در صورت جهش از شماره 7، گوشی موبایل سوم نوکیا 8 و مدل چهارم دارای دوربین دوگانه، نوکیا 9 خواهد بود. از آنجایی که هنوز هیچ مشخصه و یا تست بنچمارکی از دو محصول آتی اچ ام دی گلوبال منتشر نشده، نمی‌توان درباره شیوه نام‌گذاری محصولات بعدی اظهار نظر قطعی کرد.

به عقیده ایوان بلس (Evan Blass) به عنوان یکی از معروف‌ترین افشاکنندگان اطلاعات مربوط گوشی های موبایل، این ویدیو بسیار به واقعیت نزدیک است، چرا که سازنده آن سال‌هاست با شرکت نوکیا همکاری می‌کند. با کمی دقت می‌توان به دیگر مشخصات این دو دستگاه پی برد. به عنوان نمونه همچنان درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری را مشاهده می‌کنیم که نشان می‌دهد این شرکت تصمیم ندارد همانند برخی از رقبای خود در بازار گوشی موبایل، راهکار دیگری برای پخش صوت پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه