اختراع جدید اپل

اختراع جدید اپل یک جعبه پیتزا است!

خبرگزاری Wired اخیرا گزارشی از چند اختراع جدید اپل را منتشر کرده است که هر کدام در نوع خود عجیب و جالب هستند. به نظر می‌رسد اهالی کوپرتینو اعتقادی به جعبه‌های پیتزای موجود در بازار ندارند و به همین دلیل برای کافه تریای خود جعبه جدیدی را طراحی کرده‌اند.

همانطور که گفتیم، در این گزارش جدید شاهد اختراعات عجیب و جالبی از سوی اهالی کوپرتینو هستیم؛ از راهکاری جهت جلوگیری از ماندن آب باران بر روی شیشه گرفته تا سیستم خنک‌کننده آبی. اما باز هم عجیب‌ترین اختراع جدید اپل در این لیست همان جعبه پیتزای اختصاصی به شمار می‌رود.

به نظر می‌رسد این جعبه بیشتر شبیه به یک پیتزا طراحی شده است و لزوما جهت نگه‌داری آن به کار نمی‌رود. طبق ادعای Wired، کارمندان به کمک این جعبه می‌توانند خوراکی‌های کافه تریا را به میز خود ببرند و بدین ترتیب بهره‌وری روزانه آنها کاهش نیابد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نوآوری جدید اهالی کوپرتینو در این محصول سوراخ‌هایی است که در بالای ظرف تعبیه شده‌اند. به لطف این 8 سوراخ جریان هوا به خوبی در داخل و خارج ظرف جابجا می‌شود و بدین ترتیب تازگی غذا خیلی زود از بین نخواهد رفت. همچنین بدین ترتیب از خیس شدن در ظرف جلوگیری به عمل خواهد آمد. این ایده طراحان اپل در نوع خود جذاب است، اما با این حال مردم تاکنون مشکلی با ظرف‌های متداول پیتزا نداشته‌اند.

اختراع جدید اپل

پتنت این اختراع جدید اپل حدود 7 سال پیش ثبت شده بود و احتمالا در گذشته از این جعبه‌ها در بخش‌های مختلف این شرکت استفاده شده است. در این پتنت ثبت شده، نام آقای فرانسسکو لونگونی، از مسئولان بخش غذای اپل، به عنوان یکی از طراحان ذکر شده است.

خبرگزاری گاردین نیز در توییتی تصویر این جعبه پیتزا را با امضای یکی از کارمندان اپل منتشر کرده است. این جعبه تنها چندی پس از مرگ استیو جابز امضا شده بود. البته شایان ذکر است این اولین بار نیست که شاهد اختراع جدید اپل در حوزه مکانیزم حمل وسایل هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*