هدست های مستقل دی دریم

منتظر هدست های مستقل دی دریم گوگل، اچ تی سی و لنوو باشید

گوگل ، اچ تی سی و لنوو مشغول ساخت هدست های مستقل دی دریم هستند. تا اواخر سال 2017، بنابراین کاربران میتوانند از واقعیت مجازی Daydream را بدون گوشی خود استفاده کنند.

یک سال از معرفی گوگل دی دریم می‌گذرد؛ آن پلتفرم واقعیت مجازی اختصاصی کمپانی گوگل است. برخلاف کارت برد، دی دریم در اندروید 7 نوقا جای داده شده تا تجربیات قدرتمند واقعیت مجازی را بر اساس مجموعه‌ای از مشخصات و الزامات در اختیار کاربران قرار دهد. درست است، این پلتفرم تا به امروز بسیار محدود بوده است اما گوگل در حال کار بر روی گسترش دی دریم است تا به افق‌های جدیدی دست پیدا کند.

پس از آن که خبر پشتیبانی از دی دریم توسط گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ و گوشی های پرچمدار آینده کمپانی ال جی (احتمالا ال جی V30) تایید شد، گوگل الام کرد که مشغول کار بر روی هدست های مستقل دی دریم خود است تا کاربران بدون نیاز به گوشی هوشمند بتوانند از آن بهره‌مند شوند. قطعا یک هدست مستقل دارای مزیت‌های بی‌شماری نسبت به هدست های موبایلی است.

اول از هر چیزی، یک هدست واقعیت مجازی مستقل آسوده‌تر مورد استفاده قرار گرفت، تنها کافیست آن را بر روی سر خود قرار داده و از تجربیات واقعیت مجازی لذت ببرید. دوم آنکه متعهد می‌شود، تجربیات بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. کمی در مورد آن فکر کنید: یک گجت برخواسته از تکنولوژی واقعیت مجازی همراه با بهترین سنسورها، اپتیک‌های باکیفیت و نمایشگرهایی درجه یک می‌تواند بهتر از هر گوشی هوشمندی در حال حاضر عمل کند. از این قضیه گذشته، شما دیگر نیازی نیست برای لذت بردن از واقعیت مجازی باتری گوشیتان را از دست بدهید.

هدست های مستقل دی دریم اواخر سال  2017 عرضه می‌شوند

گوگل در حال کار با کوالکام برای ساخت یک دستگاه مرجع است؛ یک قالب از هدست های مستقل دی دریم تا سایر کمپانی‌ها بتوانند توسط آن به ساخت هدست خود بپردازند. اچ تی سی و لنوو نیز هر دو برای همکاری با گوگل پیش قدم شده‌اند تا اواخر سال جاری میلادی هدست های دی ریم مستقل خودشان را روانه بازار کنند. هرچند از مشخصات و قیمت آن‌ها بی‌خبریم، اما قطعا می‌توانند چیزی شبیه به تصاویر زیر باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*