اپلیکیشن دستیار گوگل

به زودی قابلیت تایپ به اپلیکیشن دستیار گوگل اضافه خواهد شد

گوگل در کنفرانس Google IO 2017 اعلام کرد که اپلیکیشن دستیار گوگل (Google Assistant) از اواخر تابستان، قادر به چت با کاربرانش است.

دستیار گوگل سال گذشته معرفی شد تا آن را رقیبی جدی برای سیری اپل و کورتانا مایکروسافت بدانیم. تا به امروز، این دستیار به محبوبیت خوبی دست پیدا کرده و در اکثر گوشی های بالارده اندرویدی یافت می‌شود. حال نوبت به آن رسیده تا گوگل بیش از پیش دستیار مجازیش را با مذاق کاربران همسان کند.

اگر با موضوعی موافقید کافیست دستتان را بلند کنید، این یکی از قابلیت‌های جذابیست که از همان ابتدا، مورد پشتیبانی اپلیکیشن دستیار گوگل قرار داشت. مطمئنا ایده‌ی گوگل یکی از ویژگی‌های تعامل طبیعی است که می‌توانید شما با گوشی هوشمندتان به گفتگو بپردازید و کارهایتان را از این طریق انجام دهید، اما گاهی اوقات شاید شما نمی‌خواهید در یک جمع با گوشیتان صحبت کنید. به طور مثال زمانی که در یک بزرگراه مشغول سواری با خودرو هستید و به هیچ عنوان متن ترانه موسیقی دلخواهتان را پیدا نمی‌کنید.

اپلیکیشن دستیار گوگل

یکی از خبرهای خوبی که گوگل در نطق اصلی کنفرانس توسعه دهندگان خود به آن اشاره کرد، اضافه شدن قابلیت تایپ در اپلیکیشن دستیار گوگل در آینده‌ای نزدیک بود. بنابراین به زودی شما می‌توانید در خلوت خودتان با این دستیار چت کنید و تا آن بدون جلب توجه دیگران به کارهایتان رسیدگی کند. گوگل می‌گوید این قابلیت از اواخر تابستان سال جاری میلادی در اختیار کاربران اپلیکیشن دستیار گوگل قرار خواهد گرفت.

اپلیکیشن دستیار گوگل با دوربین گوشی ها نیز جفت خواهد شد

یکی دیگر از قابلیت های جذابی که به دستیار غول جستجو اضافه خواهد شد، قابلیت جفت سازی (Pair) آن با دوربین گوشی ها است. به لطف چنین قابلیتی شما می‌توانید از طریق دوربین گوشی خود بسته به هرآنچه که می‌بینید، پاسخ سوالاتتان را دریافت کنید و یا کارهای مختلفی را انجام دهید. یکی از جذاب‌ترین موارد استفاده از این قابلیت، استفاده از دوربین به عنوان یک مترجم تمام و کمال همراه است. به طور مثال زمانی که شما به یک رستوران ژاپنی رفته‌اید، می‌توانید به لطف اپلیکیشن دستیار گوگل ، دوربین گوشیتان را بر روی منوی غذاهای موجود گرفته تا آن بدون هر دردسری ترجمه‌ی غذاها را در اختیار شما قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*