تاف بوک 33 پاناسونیک

تاف بوک 33 پاناسونیک ؛ یک کامپیوتر بالارده و مستحکم برای مشاغل سخت

تاف بوک 33 پاناسونیک (Panasonic Toughbook 33) یک کامپیوتر قدرتمند و مقاوم بوده که دارای تاییدیه نظامی است. در ادامه بیشتر با این تبلت هیبریدی آشنا خواهیم شد.

در نخستین نگاه، تازه‌ترین تاف بوک کمپانی پاناسونیک به نام Toughbook 33 بسیار شبیه به سایر محصولات هم رده خود در بازار است؛ ظاهری سرسخت، درگاه‌های پوشیده شده، طراحی پلاستیکی حجیم برای دوام بیشتر و بی‌اعتنایی به زیبایی در دستگاه.

اما اغلب تاف بوک های بازار عملکردی شبیه به لپ تاپ های استاندارد بازار ندارند. در واقع کمپانی‌ها مقاومت این دسته از محصولات را فدای سخت افزاری قدرتمند می‌کنند، اما تاف بوک 33 پاناسونیک علاوه بر استحکامی مثال زدنی و مشابه سایر کامپیوترهای اینچنینی، از سخت افزاری نظیر لپ تاپ های رده بالای قابل عرضه در بازار نیز بهره می‌برد.

تاف بوک 33 پاناسونیک

مشخصات فنی تاف بوک 33 پاناسونیک

تاف بوک 33 پاناسونیک یک دستگاه هیبرید 2 در 1 است. این دستگاه در واقع یک تبلت 12 اینچی مجهز به پنل 4K بوده و اجازه می‌دهد کاربران درحالی که دستکش در دست دارند، از قابلیت های نرم افزاری آن بهره‌مند شوند. پاناسونیک تاف بوک جدید خود را در دو نسخه مختلف مجهز به پردازنده Core i5 و Core i7 اینتل (اگر مدل‌های Kaby Lake را انتخاب کنید به صورت پیشفرض مجهز به ویندوز 10 و اگر مدل‌های Skylake را انتخاب کنید مجهز به ویندوز 7 هستند) به فروش می‌رساند. کاربران نسخه‌های ویندوز 10 این کامپیوتر به لطف دوربین داخلی آن قادر به استفاده از Windows Hello بوده که حتی برای موقعیت‌های تاریک از فناوری مادون قرمز استفاده می‌کند. رم این دستگاه‌ها 8 یا 16 گیگابایتی است و حافظه داخلی آن‌ها نیز 256 یا 512 گیگابایت  SSD خواهد بود. همچنین پشتیبانی از LTE نیز به صورت انتخابی بر روی این دستگاه قرار خواهد داشت.

پاناسونیک ادعا می‌کند عمر باتری این دستگاه در استفاده استاندارد تا 10 ساعت خواهد بود و اگر مد‌ل‌هایی مجهز به باتری قدرتمندتر آن را خریداری کنید، این عمر تا 20 ساعت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. تاف بوک 33 پاناسونیک به صورت همزمان از دو باتری استفاده می‌کند؛ این بدان معناست که شما می‌توانید در مواقع ضروری از باتری دوم دستگاه خود نیز استفاده کنید تا آن را بیشتر روشن نگه دارید. اما متاسفانه نقطه تاریک تاف بوک 33، وزن بسیار بالای 2 کیلو و 700 گرمی آن است که در مقایسه با سایر لپ تاپ های امروزی به مراتب بالاتر خواهد بود.

تاف بوک 33 پاناسونیک

تاییدیه نظامی و استحکامی شگفت انگیز

این تاف بوک مستحکم و مقاوم، طیف گسترده‌ای از آزمایش‌های مربوط به استقامت را پشت سر گذاشته است. به گفته‌ی پاناسونیک، این محصول مجهز به تاییدیه نظامی MIL-STD-810G است که شامل طیف وسیعی از آزمایشها نظیر پرت کردن، شوک وارد کردن، تکان دادن، زیر باران، لابه‌لای گرد و غبار، شن و ماسه، ارتفاع زیاد، گرم و یخ کردن، دمای بالا و پایین وغیره است. شاید بیشتر این تاف بوک با هدف افسران پلیس، آتشنشانان، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی و سایر مشاغل سخت طراحی شده باشد، چرا که اغلب این کاربران نیازمند کامپیوترهایی جمع و جور و البته با مقاومتی بسیار بالا هستند تا در هر شرایطی بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

تاف بوک 33 پاناسونیک

قیمت تاف بوک 33 پاناسونیک

در انتها باید به قیمت این محصول اشاره کرد که به هیچ عنوان ارزان نخواهد بود. پاناسونیک قیمت پایه تاف بوک جدید خود را 3 هزار و 649 دلار تایین کرده است. اما وقتی به مشخصات آن نظیر سخت افزاری متشکل از تازه‌ترین پردازنده اینتل، ویندوز 10، یک نمایشگر 4K، عمر باتری 20 ساعته و پشتیبانی از ارتباط LTE می‌نگریم، قطعا همه اینها در کنار استحکامی بسیار بالا می‌تواند تاف بوک 33 پاناسونیک را قدرتمندترین تاف بوک جهان جلوه دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*