تصاویر اوپو آر 11

تصاویر اوپو آر 11 و آر 11 پلاس همراه با مشخصات فنی آنها لو رفت

ساعاتی پیش، تصاویر اوپو آر 11 (Oppo R11) و اوپو آر 11 پلاس (Oppo R11 Plus) همراه با مشخصات فنی آنها از طریق “TENAA” لو رفت.

بر این اساس، اوپو آر 11 به صفحه نمایشی 5.5 اینچی و آمولد با رزولوشن 1080×1920 و چهار گیگابایت حافظه رم تجهیز شده و یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی نیز قدرت‌بخش آن خواهد بود.

نسخه بزرگتر این گوشی یعنی اوپو آر 11 پلاس نیز با صفحه نمایشی 6.0 اینچی و فول اچ دی با پنل ال سی دی، شش گیگابایت حافظه رم و باتری 3880 میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار خواهد شد.

مابقی مشخصات فنی گوشی های جدید اوپو با یکدیگر یکسان بوده و هر دوی آنها از سیستم دوربین دوگانه پشتی با سنسورهای 20 و 16 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو مرحله‌ای (به لطف پردازشگر سیگنال تصویر کوالکام) بهره برده و از تراشه میان رده اسنپدراگون 660 به منظور مدیریت اطلاعات استفاده می‌کنند. به علاوه، در بخشی جلویی نیز از سنسوری 20 مگاپیکسلی استفاده شده است که کیفیت فوق‌العاده بالایی در ثبت تصاویر سلفی دارد. وب‌سایت تنا، از فیلمبرداری این گوشی ها با رزولوشن 1080p خبر می‌دهد که با توجه به توانایی اوپو آر 9 در ضبط ویدیوها با کیفیت 2160p، احتمالا این بخش به اشتباه اعلام شده باشد. اندروید 7.1 نوقا، رابط کاربری Color OS و سنسور اثر انگشت نیز از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گوشی های اوپو هستند.

اگرچه هنوز زمان عرضه و قیمت این گوشی های جدید مشخص نشده است، اما درز جزئیات آنها از طریق تنا، معرفی محصولات جدید اوپو در آینده نزدیک دور از انتظار نخواهد بود.

تصاویر اوپو آر 11

تصاویر اوپو آر 11 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*