زندگی با آیفون آسانتر است

زندگی با آیفون آسان‌تر است؛ اپل مهاجرت از اندروید به آی او اس را می‌آموزد

کمپانی اپل در صفحه تبلیغاتی Switch خود با عنوان «زندگی با آیفون آسان‌تر است» نکاتی را در اختیار کاربران اندرویدی جهت مهاجرت به پلتفرم آی او اس قرار داده است.

درست همانند تمامی جنگ‌های بزرگ، مبارزه اندروید و آی او اس نیز همیشه فراری‌هایی را به همراه دارد. برخی از کاربرانبه یک پلتفرم تلفن همراه وفادار نیستند و درست برخلاف هواداران سرسخت فکر می‌کنند. بنابراین در بین کارزار تبلیغاتی دو شرکت قدرتمند اپل و گوگل، افرادی نیز خواهند بود که به فکر مهاجرت از آی او اس به اندروید و یا بلعکس هستند. در همین راستا اپل مدتهاست صفحه‌ای را تدارک دیده تا بتواند دل کاربران اندرویدی را برباید و آن‌ها را به سمت استفاده از پلتفرم موبایلی خود و گوشی های آیفون سوق دهد.

نام این صفحه Switch است که امروز تغییرات گسترده‌ای نسبت به گذشته به خود دیده است. این صفحه جدید به کاربران اندرویدی می‌گوید که « زندگی با آیفون آسان‌تر است » و جزئیاتی در مورد چگونگی مهاجرت و آنچه که انتظارش را دارند ارائه می‌کند. اپل می‌گوید که در ابتدا اپلیکیشن “Move To iOS” را از فروشگاه گوگل دانلود کنید و سپس به آن دستور دهید تا هرآنچه را کنه در توانش است را از گوشی اندرویدیتان به آیفون شما انتقال دهد. شما می‌توانید از این اپلیکیشن برای مدیریتی بر مواردی نظیر عکس‌ها، ویدیوها، مخاطبان، تقویم‌ها، حساب‌های کاربری ایمیل، تاریخچه پیام‌ها و اپلیکیشن های رایگان (شامل اپلیکیشن های گوگل) استفاده کنید. در زیر تصویری از این صفحه را مشاهده می‌کنید.

صفحه Switch اپل - زندگی با آیفون آسانتر است

از جمله جزئیاتی که امروز به این صفحه اضافه شده، به محبوبیت بیشتر دوربین آیفون ها اشاره دارد. اپل طبق آمار اشاره کرده که عکس های گرفته شده توسط آیفون ها بیشتر از تمامی دوربین ها در سراسر جهان بوده‌اند. برای ارائه توضیحاتی بیشتر، یک اسلاید در زیر آن نیز موارد دیگری را به نمایش گذاشته است. سایت Switch همچنین در مورد آنکه حریم خصوصی کاربران اولویت بسیار مهمی برای اپل است سخن گفته و در راس آن به اپلیکیشن Messages اشاره می‌کند. اپل همچنین موفق به دریافت جایزه تیم برنده پشتیبانی شده‌اند و شما می‌توانید به راحتی در یک اپل استور به یک آیفون مهاجرت کنید.

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

زندگی با آیفون ، همراه با رضایت 97 درصدی مشتریان

اهالی کوپرتینو در این صفحه اشاره کرده‌اند که آن‌ها در کسب رضایت مشتریانشان در جهان پیشرو هستند. در واقع 97 درصد صاحبان آیفون ها از گوشی خود رضایت دارند که می‌تواند نقطه مهمی برای فروش یک محصول باشد. وقتی به قسمت پایین این صفحه منقل شوید نیز شما می‌توانید یکی از مدل آیفون های فعلی را به صورت آنلاین خریداری کنید. در این صفحه همچنین 5 فیلم تبلیغاتی جدید از صفحه رسمی یوتیوب اپل نیز قرار داده شده است که می‌توانید با رفتم به صفحه مورد نظر آنها را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*