برنامه Karta GPS

مسیریابی در برنامه Karta GPS همراه با صدای دونالد ترامپ!

در برنامه Karta GPS این صدای دونالد ترامپ، بیل کلینتون و سایر افراد سیاسی و برجسته است که در مسیریابی به شما کمک می‌کند. در این مطلب می‌توانید اپلیکیشن کارتا جی پی اس برای اندروید و آی او اس را دانلود کنید.

اگر جزو معدود افراد طرفدار رییس جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا هستید، می‌توانید در حساس‌ترین لحظات رانندگی از صدای وی برای مسیریابی کمک بگیرید. البته شنیدن صدای ترامپ تنها یک گزینه در دسترس در برنامه Karta GPS است و بعد از دانلود و نصب این نرم افزار اجباری به شنیدن صدای وی نخواهد بود.

برنامه Karta GPS یک اپلیکیشن نقشه و مسیریابی جدید برای اندروید و آی او اس بوده و کاربران می‌توانند به منظور مسیریابی صوتی در آن صداهای افراد مختلفی را انتخاب کنند. خوشبختانه صدای دونالد ترامپ صدای پیشفرض برنامه Karta GPS نیست و کاربران می‌توانند بعد از نصب برنامه، در صورت دلخواه پکیج صدای وی را نیز دانلود کنند. استفاده از این برنامه و مخصوصا صدای افراد سیاسی برجسته در آن واقعا جالب است. حین قرار دادن صدای ترامپ به عنوان صدای پیشفرض جملاتی همچون «شما در حال رسیدن به مقصد هستید و این یک خبر فیک نیست» خواهید شنید!

برنامه Karta GPS

اگر علاقه شما به شخصیت‌های سیاسی آمریکا زیاد است، می‌توانید پکیج صدای رییس جمهور چند دوره قبل آمریکا یعنی بیل کلینتون را دانلود و به برنامه کارتا جی پی اس اضافه کنید. اگر به هیچ عنوان میانه خوبی با سیاست و افراد درگیر در آن ندارید، می‌توانید از صدای سایر افراد شناخته شده همچون ورزشکاران معروف برای مسیریابی صوتی استفاده کنید.

در مسیریابی صوتی برنامه Karta GPS تکه کلام‌های هر فرد شنیده می‌شود

در زمان رانندگی و نیاز به مسیریابی با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، برای جلوگیری از خطرات احتمالی باید از نمایشگر گوشی موبایل چشم برداشته و از قابلیت‌های صوتی برای مسیریابی استفاده کنید. صدای سرویس صوتی برنامه‌های مسیریابی واقعا خسته‌کننده است و راننده را بعد از مدتی کلافه می‌کند. اما به لطف امکان افزودن صدای افراد برجسته به برنامه Karta GPS، از مسیریابی صوتی لذت برده و لحظات شادی خواهید داشت. مزیت اصلی پکیج‌های صوتی برنامه Karta GPS این است که صدای هر فرد بر اساس تکیه کلام‌های معروف وی ضبط شده است و گهگاه این تکه کلام‌ها را می‌شنوید.

بعد از دانلود برنامه Karta GPS از باکس زیر، به مسیر Downloads > Voices > View All > Premium رفته و تا رسیدن به گزینه Mr. President به پایین اسکرول کنید. در بخش پریمیوم، این تنها پکیج صدای رایگان است.

برای دانلود نسخه Android و یا iOS کلیک کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*