نسخه مخصوص ویندوز 10 برای دولت چین

مایکروسافت از نسخه مخصوص ویندوز 10 برای دولت چین رونمایی کرد

ساعاتی پیش، کمپانی مایکروسافت از نسخه مخصوص ویندوز 10 برای دولت چین رونمایی کرده که قرار است مطابق با آنچه «استانداردهای این دولت» عنوان شده، طراحی و عرضه شود. این نسخه ویژه، Windows 10 China Government Edition نام خواهد داشت.

ورژن جدید ویندوز 10 (Windows 10) به دولت چین این امکان را خواهد داد تا رمزگذاری‌های مخصوص به خودش را ایجاد کرده و آپدیت های ویندوز 10 را نیز بر اساس نیازهای خود مدیریت کند.

در نسخه مخصوص ویندوز 10 برای دولت چین امکان مدیریت آپدیت‌ها توسط دولت وجود دارد

نسخه مخصوص ویندوز 10 برای دولت چین بر پایه ویرایش Enterprise این سیستم عامل طراحی شده که «در حال حاضر قابلیت‌های امنیتی، تشخیص هویتی، توسعه‌ای و مدیریتی را در خود جای می‌دهد و برای استفاده‌های دولتی و تجاری مناسب است.» البته دولت چین قادر خواهد بود تا برخی امکانات ویندوز 10 را که کارمندانش استفاده چندانی از آن ندارند (مانند OneDrive)، در نسخه اختصاصی این سیستم عامل غیر فعال کرده و یا حتی آنها را به طور کامل حذف کند.

سازندگان این سیستم عامل، همچنین از همکاری خود با لنوو خبر داد‌ه‌اند؛ بر این اساس، کمپانی چینی لنوو اولین شرکت سازنده‌ای خواهد بود که محصولاتی مبتنی بر نسخه مخصوص ویندوز 10 برای دولت چین را ساخته و روانه بازار خواهد کرد. با این حال، هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این محصولات جدید اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*