تبلت آنر پلی تب 2 با قیمتی اقتصادی و اندروید 7 معرفی شد

تبلت آنر پلی تب 2 با قیمتی اقتصادی و اندروید 7 معرفی شد

ساعاتی پیش، هواوی در خلال کنفرانسی خبری و در کنار معرفی گوشی هواوی آنر 6A ،  از تبلت آنر پلی تب 2 (Honor Play Tab 2) نیز رونمایی کرد.

محصول جدید هواوی آنر در دو مدل با نمایشگرهای 8 و 9.6 اینچی ساخته شده که هرکدام نیز در سه نسخه متفاوت به بازار عرضه خواهند شد.

مشخصات تبلت آنر پلی تب 2

هر دو تبلت از پردازنده چهارهسته‌ای اسنپدراگون 425، کلاک‌شده در سرعت 1.4 گیگاهرتز قدرت گرفته و اندروید 7.0 نوقا را اجرا می‌کنند. در قاب پشتی این محصولات دوربینی 5 مگاپیکسلی استفاده شده و در صفحه جلو، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی جا خوش کرده است. ظرفیت باتری هر دو مدل نیز 4800 میلی‌آمپر ساعت است.

همانطور که گفتیم، تبلت آنر پلی تب 2 در سه نسخه با میزان حافظه‌های متفاوت عرضه می‌شوند؛ نسخه اول تنها از شبکه Wi-Fi پشتیبانی کرده و دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی‌ست. نسخه دوم، به شبکه LTE متصل شده و با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. نسخه سوم نیز از شبکه LTE پشتیبانی کرده و به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز ست. البته میزان فضای هر سه نسخه با استفاده از کارت حافظه microSD قابل گسترش بوده و نسخه‌های LTE قابلیت استفاده همزمان از دو سیم‌کارت را نیز خواهند داشت.

تبلت آنر پلی تب 2 با قیمتی اقتصادی و اندروید 7 معرفی شد

تنها تفاوت میان این دو مدل تبلت هواوی در طراحی آنهاست؛ تبلت 8 اینچی آنر پلی تب 2 به صورت عمودی (پرتره) طراحی شده در حالی که مدل بزرگتر، با هدف استفاده به صورت افقی عرضه می‌شود.

قیمت این محصولات از 799 یوان چین (115 دلار) آغاز شده و بسته به مدل و نسخه آن، تا 1499 یوان (220 دلار) برچسب قیمت خواهد خورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*