گلکسی اس 9 پلاس

سامسونگ در حال توسعه گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس است

بنابر گزارش‌های جدید، سامسونگ کار توسعه گوشی های گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 Plus) را با اسامی رمز Star و Star2 آغاز کرده است.

به نظر می‌رسد اسم رمز Star مربوط به نسخه استاندارد گلکسی اس 9 و Star2 نیز بیانگر نسخه پلاس باشد. به علاوه، خبرگزاری کره‌ای “The Bell” مدعی شده طراحی این گوشی های هوشمند همانند نسل گذشته خواهد بود و این یعنی پرچمدار بعدی سامسونگ با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر  که شایعات بسیاری در رابطه با آن وجود دارد، به فروش نمی‌رسد. در نتیجه، احتمالا نسخه‌ای بهینه‌شده از نمایشگرهای “Infinity Display” پیش روی کاربران قرار گیرد.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تا اوایل سال 2018 معرفی می‌شوند

علاوه بر این، گزارش‌ها نشان می‌دهند سامسونگ با بهره‌گیری از سیستمی پیشرفته‌تر نسبت به گذشته، سرعت تولید قطعات و اجزای مورد نیاز برای پرچمداران بعدی خود را افزایش داده است. به همین جهت، این احتمال وجود دارد که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس زودتر از زمان همیشگی و تا اوایل سال آینده میلادی معرفی شوند.

اگرچه این اطلاعات بسیار محدود هستند، اما شایعات قبلی از احتمال تجهیز این گوشی های جدید به تراشه‌های 7 نانومتری کوالکام و سامسونگ خبر داشتند. تولید انبوه این تراشه‌ها نیز قرار است از اوایل سال 2018 در کارخانه‌های سامسونگ آغاز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*