نسخه مرسدس بنز لپ تاپ وایو زد منتشر شد؛ روشن شدن با صدای بنز!

نسخه مرسدس بنز لپ تاپ وایو زد منتشر شد؛ سیستم خود را با صدای بنز روشن کنید!

به تازگی،  نسخه مرسدس بنز لپ تاپ وایو زد (Vaio Z Mercedes Benz special edition) رونمایی شده که در هنگام روشن شدن، صدای خودرو مرسدس بنز می‌دهد!

نسخه مرسدس بنز لپ تاپ وایو زد به تازگی در بازار کشور ژاپن عرضه شده و با تصویری از یک خودرو مرسدس بنز در قسمت عقب، لوگوی معروف مرسدس در تاچ‌پد و برخی نشانه‌های مخفی دیگر از این اتومبیل در قسمت‌های مختلف لپ تاپ، از نسخه اصلی متمایز است. البته اگر طرفدار سری فیلم‌های سریع و خشن هستید و نسخه Tokyo Drift این سری را دیده‌اید، قطعا به راحتی می‌توانید همه این نشانه‌های مخفی را در لپ تاپ گران‌قیمت خود پیدا کنید.

اگر کنجکاوید که صدای بوت نسخه مرسدس بنز لپ تاپ وایو زد چگونه است، کافی‌ست کلیپ صوتی زیر را گوش کنید:

قیمت نسخه مرسدس بنز لپ تاپ وایو زد

این لپ تاپ در واقع بر پایه لپ تاپ هیبریدی سال 2016 شرکت سازنده، با نام وایو زد فلیپ (Vaio Z Flip)، طراحی شده که قیمت نسخه Core i7 آن 250 هزار ین ژاپن (معادل 2239 دلار آمریکا) است. Vaio Z ادیشن مرسدس بنز در دو مدل ساخته شده است؛ مدل اول تصویر و نشانه‌هایی از خودرو لوکس و خودران مرسدس بنز Vision Tokyo را در خود جای داده و مدل دوم نیز خودرو کلاسیک 300SL را به نمایش گذاشته است.

البته اگر تمایل زیادی به دنیای اتومبیل ندارید، می‌توانید نسخه معمولی لپ تاپ وایو زد فلیپ را با قیمت 1299 دلار از فروشگاه‌ها خریداری کنید.

در ادامه، تصاویری از لپ تاپ لوکس وایو را خواهید دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*