قاب آیفون 8

درز نخستین ویدیو و عکس‌ها از قاب آیفون 8 و مقایسه ابعاد آن با پرچمداران قبلی

به دنبال انتشار شایعات مختلف پیرامون پرچمدار 2017 اپل، حالا شاهد انتشار نخستین ویدیو و عکس‌ها از قاب آیفون 8 (Apple iPhone 8) هستیم که اطلاعاتی نسبی را از اندازه این گوشی در اختیارمان قرار می‌دهد.

بر اساس اخبار قبلی، نسبت صفحه به پنل جلویی در گوشی آیفون 8 بسیار بالا خواهد بود تا همانند گلکسی اس 8 و جی 6، شاهد صفحه نمایشی کم حاشیه باشیم. به علاوه، شایعات از قطر 5.1 اینچی صفحه نمایش گوشی جدید اپل خبر دارند که در این صورت می‌توان ابعاد آن را بین آیفون 7 با صفحه نمایش 4.7 اینچی و آیفون 7 پلاس با صفحه نمایش 5.5 اینچی در نظر گرفت. به خاطر نرخ بالای نسبت نمایشگر به پنل هم احتمالا آیفون 7 کمی کوچکتر از آیفون 8 باشد.

اخیرا چند تصویر همراه با یک ویدیوی جدید از قاب آیفون 8 در فضای مجازی منتشر شده است که نسبت ابعاد آن با پرچمداران سال گذشته اپل را به خوبی نشان می‌دهد.

قاب آیفون 8

این تصویر، به خوبی اندازه بزرگتر قاب آیفون 8 از آیفون 7 و دوربین دوگانه عمودی آن را نشان می‌دهد. اما شاید هیچ‌کدام از این موارد به اندازه عدم وجود محلی مخصوص برای سنسور اثر انگشت در بخش پشتی دستگاه جذاب نباشند. در این صورت احتمال نادرست بودن بسیاری از اطلاعات و طرح‌هایی که پیشتر منتشر شده بودند، وجود خواهد داشت.

معمولا شرکت‌هایی که در زمینه تولید قاب مخصوص گوشی های هوشمند فعالیت دارند، آنها را بر اساس پیش‌بینی‌های خود تولید کرده و یا ابعاد دقیق را پیش از معرفی رسمی از سازندگان دریافت می‌کنند. در این میان، برخی نیز با دریافت ماکت گوشی ها، قاب‌ها را با دقت بیشتری تولید می‌کنند. به همین جهت، در رابطه با این ویدیو و تصاویر نیز با اطمینان نمی‌توان سخن گفت چرا که احتمال تغییر آنها در آینده وجود دارد.

ویدیوی مقایسه ابعاد قاب آیفون 8 با پرچمداران قبلی اپل