هواوی نوا 2 و نوا 2 پلاس معرفی شدند؛ انقلابی در عکاسی سلفی

هواوی نوا 2 و نوا 2 پلاس معرفی شدند؛ میان‌رده‌های حرفه‌ای چینی

دقایقی پیش، گوشی های هواوی نوا 2 (Huawei Nova 2) و هواوی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus) در چین معرفی شدند. در ادامه با مشخصات و قیمت این محصولات جدید همراه باشید.

هواوی از نسل دوم میان‌رده‌های حرفه‌ای خود، یعنی هواوی نوا 2 و نوا 2 پلاس رونمایی کرد. این کمپانی چینی طراحی شبیه به گوشی های آنر را در محصولات تازه‌اش کنار گذاشته و نسل دوم سری Nova را با الهام از پرچمداران سری P و دوربین دوگانه معروف آنها تولید کرده است.

مشخصات هواوی نوا 2 و نوا 2 پلاس

دوربین اصلی موبایل های هواوی Nova 2 و Nova 2 Plus از دو سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی تشکیل شده که سنسور 12 مگاپیکسلی آن (با پیکسل‌های 1.25 میکرومتری) در پشت دریچه دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و سنسور 8 مگاپیکسلی نیز وظیفه زوم اپتیکال 2 برابری و عکاسی پرتره را بر عهده دارد. هواوی در پنل جلویی گوشی های جدید خود از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی بهره برده که در نوع خود کم‌نظیر است.

بدنه هر دو اسمارت فون از جنس فلز بوده و عمده تفاوت آنها در اندازه صفحه نمایش است؛ شرکت سازنده از نمایشگری 5 اینچی در مدل کوچکتر و پنلی 5.5 اینچی در محصول بزرگتر استفاده کرده است. هر دو صفحه نمایش نیز لبه‌هایی 2.5 بعدی داشته و از نوع LPTS LCD با رزولوشن 1080 پیکسل هستند.

ضخامت 6.9 میلیمتری این دو گوشی باعث شده تا با محصولاتی باریک و احتمالا خوش‌دست روبه‌رو باشیم. در نوا 2 از باتری 2950 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده در حالی که نوا 2 پلاس به باتری بزرگتر 3340 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. چیپست اسنپدراگون 625 نیز که در نسل اول سری Nova استفاده شد، جای خود را به پردازنده اختصاصی کایرن 659 در Nova 2  و Nova 2 Plus داده است.

قیمت هواوی نوا 2 و نوا 2 پلاس

هر دو نسخه کوچک و بزرگ گوشی های جدید هواوی با حافظه‌های قابل قبولی عرضه خواهند شد به طوری که نوا 2 به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و نوا 2 پلاس نیز 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. بنا به اعلام رسمی سازندگان، هواوی نوا 2 در بازار چین با قیمت 2500 یوان (معادل 365 دلار) به فروش خواهد رسید و هواوی نوا 2 پلاس نیز 2900 یوان (420 دلار) برچسب قیمت خواهد خورد.

گالری عکس گوشی نوا 2

گالری عکس گوشی نوا 2 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کپی برابر اصل ایفون