اولين تيزر تبليغاتي ويندوز 8 مايکروسافت منتشر شد + ويديو

ديگر چيزي به 5 آبان ماه زمان معرفي نسخه جديد سيستم عامل محبوب مايکروسافت ويندوز 8 باقي نمانده است و مايکروسافت در راستاي برنامه هاي تبليغاتي خود براي ويندوز 8 اولين تيزر تبليغاتي آن را منتشر کرد.بد نيست بدانيد در زمینه بازاریابی و تبلیغات برای سیستم عامل جدید خود چیزی کم نگذاشته است و به گفته کارشناسان هزینه تبلیغات و بازاریابی ویندوز ۸ به رقمی بین ۱.۵ تا ۱.۸ میلیارد دلار خواهد رسید.براي مشاهده اين ويديو در ادامه مطلب با ما همراه باشيد.

 

بر هیچ کس پوشیده نیست که مایکروسافت قصد دارد کمپین تبلیغاتی بزرگی را برای ویندوز ۸ برپا کند، اما فوربس تخمین زده که این هزینه چیزی در حدود ۱.۵ تا ۱.۸ میلیارد دلار خواهد بود. این مبلغ سه برابر آن چیزی است که این کمپانی دو سال پیش برای معرفی ویندوز فون ۷ هزینه نمود.
وال استریت ژورنال گزارش داده که این کمپین تبلیغاتی، از ابتدای هفته با پیش‌فروش برخی PCها و تبلت‌های ویندوز ۸ آغاز خواهد شد. گزارشات حاکی از آنند که مایکروسافت با آژانس‌ تبلیغاتی Crispin Porter + Bogusky همکاری می‌کند تا آگهی‌های تبلیغاتی ویندوز ۸ خود را آماده نماید. این آگهی‌ها عموما در شبکه‌های تلویزیونی ملی پخش خواهند شد ولی مایکروسافت برای تبلیغات Surface برنامه‌های دیگری نیز دارد. طی چند ماه اخیر تصاویر و آگهی‌های بسیاری از این تبلت در ایستگاه‌های مترو و دیوارها نقش بسته است.

مایکروسافت سیستم عامل ویندوز ۸ خود را در ۲۶ اکتبر (۵ آبان) رسما ارائه خواهد نمود و پس از آن فروشگاه‌های ویژه‌ای را در سراسر آمریکا باز خواهد نمود تا حتی نیمه شب نیز بتوان محصولات این کمپانی را خریداری نمود. مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای برای روش‌های تبلیغاتی خود دارد و حتی آموزش کاربری سیستم عامل جدید خود را نیز در تبلیغات جای داده است.

به نظر می‌رسد به بزرگترین رویداد تاریخ مایکروسافت نزدیک می‌شویم و باید با منتظر باشیم و ببینیم که در نهایت این سرمایه‌گذاری‌ها، بازاریابی‌ها و تبلیغات چه سرنوشتی را برای غول نرم‌افزار دنیا رقم می‌زند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*