گوشی موبایل جیونی اس 10 بی

گوشی جیونی اس 10 بی معرفی شد ؛ محصولی میان‌رده با دوربین دوگانه

گوشی جیونی اس 10 بی به عنوان جدیدترین محصول میان‌رده گوشی‌ساز چینی جیونی معرفی شد. همانند پرچمدار معرفی شده جدید این شرکت مهمترین ویژگی گوشی Gionee S10B دوربین آن است. در ادامه بیشتر با این گوشی آشنا خواهیم شد.

جیونی اس 10 بی محصولی مناسب برای طرفداران عکاسی سلفی است

کمپانی گوشی‌ساز جیونی از سه محصول جدید سری S خود رونمایی کرد. بعد از معرفی یک پرچمدار قدرتمند با دو دوربین دوگانه، نوبت به گوشی موبایل جیونی S10B می‌رسد که محصولی میان‌رده بوده و مجددا در بخش دوربین قدرتمند ظاهر شده است. اگرچه فقط دوربین پشتی این دستگاه دوگانه است، اما تک سنسور قرار گرفته در جلوی آن 16 مگاپیکسلی بوده و ثبت بهترین تصاویر سلفی را تضمین می‌کند. دوربین اصلی گوشی موبایل جیونی اس 10 بی دارای یک سنسور 13 و یک سنسور 5 مگاپیکسلی است.

گوشی موبایل جیونی اس 10 بی

به عنوان دیگر ویژگی‌های این محصول باید به صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ‌دی، چیپست مدیاتک هلیو پی 10 و 4 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. گوشی موبایل جیونی اس 10 بی در مقایسه با محصولا بالارده جدید این شرکت باتری بزرگتری دارد. باتری این گوشی موبایل دارای ظرفیت 3 هزار و هفتصد میلی‌آمپر ساعت است.

به عنوان دیگر مشخصات گوشی موبایل جیونی اس 10 بی باید به مجهز شدن به حسگر اثر انگشت، استفاده از سیستم عامل Amigo (مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا) و پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان اشاره کرد. کاربران می‌توانند از اسلات دوم سیم کارت برای قرار دادن کارت حافظه جانبی استفاده کنند. قیمت این محصول 320 دلار بوده و از تاریخ نهم ژوئن (نوزدهم خرداد) در دسترس کاربران چینی خواهد بود. هنوز درباره ارسال این محصول به بازارهای دیگر کشورهای جهان خبری در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*