شرایط فروش خودروهای رنو

شرایط فروش خودروهای رنو (نقدی و اقساطی) توسط نگین خودرو اعلام شد؛ فروش ویژه رنو سیمبل و رنو داستر

شرکت نگین خودرو، جدیدترین شرایط فروش خودروهای رنو را اعلام کرده است. در این بخشنامه، خودروهای رنو سیمبل و رنو داستر با شرایط متنوع نقدی و اقساطی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات رنو در ایران، شرایط بسیار مناسبی را برای خرید خودروهای این برند فرانسوی شامل رنو داستر (Renault Duster) و رنو سیمبل (Renault Symbol) اعلام کرد. به این ترتیب در این بخشنامه، مدل‌های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل داستر و همچنین رنو سیمبل در لیست فروش نگین خودرو قرار گرفته‌اند و مشتریان می‌توانند این دو خودرو را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی خریداری کنند.

بر این اساس خودروی رنو سیمبل مدل 2016 با موتور 1.6 لیتری، گیربکس اتوماتیک، مانیتور و نویگیشن به قیمت 74 میلیون و 900 هزار تومان به صورت نقدی فروخته می‌شود. مشتریان در صورت خرید نقدی رنو سیمبل می‌توانند از تخفیف 4 میلیون تومانی بهره‌مند شوند و پرداخت نهایی نیز طی 5 چک 4 میلیون تومانی صورت خواهد گرفت.

شرایط فروش خودروهای رنو

رنو Symbol

همچنین در جدیدترین شرایط فروش خودروهای رنو در ایران، شاسی بلند پرفروش داستر 2016 به تعداد محدود با قیمت 99 میلیون و 900 هزار تومان و با تخفیف خرید نقدی 4 میلیون تومانی به فروش می‌رسد. در این طرح، پرداخت نهایی طی 4 چک 5 میلیون تومانی انجام می‌شود. علاوه بر آن رنو داستر مدل 2017 در نسخه‌های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل با قیمت 111 میلیون و 120 میلیون تومان و همراه با تخفیف نقدی 5 و 3 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

شرایط فروش خودروهای رنو به صورت اقساطی

همچنین شرکت نگین خودرو شرایط فروش خودروهای رنو را به صورت اقساطی اعلام کرده است. بر این اساس رنو سیمبل 2016 با پیش پرداخت 17 میلیون یا 27 میلیون و 300 هزار تومان به همراه 50 میلیون تومان وام و بازپرداخت 12 تا 30 ماه فروخته می‌شود. رنو داستر نیز با پیش پرداخت 32 میلیون یا 63 میلیون و 200 هزار تومان در اقساط 12 تا 24 ماه یا 30 ماه برای داستر 2016 در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

شرایط فروش خودروهای رنو

رنو Duster

گفتنیست که تمامی خودروهای عرضه شده توسط نگین خودرو دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی هستند و موعد تحویل خودروها نیز 15 تا 30 روز تعیین شده است. علاوه بر آن هدایایی مانند مانیتور، نویگیشن و دوربین دید عقب به صورت استاندارد توسط نگین خودرو برای خریداران ارائه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*