تبدیل مایکروویو به کنسول بازی ویدیویی! (ویدیو)

تبدیل مایکروویو به کنسول بازی ؛ از آشپزی لذت ببرید (ویدیو)

کالین فرز (Colin Furze) نام مخترعی‌ست که به واسطه اختراعات عجیب و غریبش در سال‌های اخیر مشهور شده است. او در جدیدترین مورد، اقدام به تبدیل مایکروویو به کنسول بازی کرده و ویدیویی از آن را در یوتیوب به نمایش گذاشته است.

کالین فرز سازنده و مخترعی‌ست که ساخته‌هایش را در کانال یوتیوبی خود منتشر می‌کند. برخی دست‌سازه‌های او، شامل هاوربایک واقعی و مرد آهنی خانگی، سر و صدای زیادی به پا کرده و بازدیدها و بازخوردهای متفاوتی داشته است. جدیدترین اختراع کالین، تبدیل مایکروویو به کنسول بازی است که می‌تواند لذت آشپزی را بیش از پیش کند.

کالین با تبدیل مایکروویو به کنسول بازی خستگی آشپزی را رفع می‌کند

این مخترع خلاق، تازه‌ترین ساخته خود را Play-o-Wave نام‌گذاری کرده که شامل یک مایکروویو کاملا کاربردی به همراه مانیتوری جهت نمایش بازی است. او این صفحه نمایش را بر روی درب مایکروویو جاگذاری کرده و بر روی بدنه آن، ورودی‌هایی جهت اتصال کنترلرهای دستی قرار داده است. همانطور که در ویدیو نیز مشخص است، کالین یک پیاز را به همراه کره بادام زمینی به مدت 2 دقیقه در دستگاه قرار داده و در همین حین، در حال انجام یک بازی ساده است. به عقیده سازنده این اختراع عجیب و غریب، کنسول بازی Play-o-Wave روشی عالی برای گذراندن وقت در آشپزخانه و دوری از تبلت‌ها و گوشی های هوشمند است.

جالب است بدانید، فرز در کانال یوتیوبی خود به نظرات بازدیدکنندگان و سوالات آنها در خصوص روش‌های ساخت اختراعات عجیب و مهیج پاسخ می‌دهد. به عنوان نمونه، او جهت داشتن پاهایی سرد، دمپایی‌های گازسوز را پیشنهاد داده و یا برای آماده‌کردن سریع چای، استفاده از پرمیت را توصیه کرده است.

تبدیل مایکروویو به کنسول بازی اولین بلایی نیست که کالین فرز بر سر این وسیله پرکاربرد آشپزخانه آورده است؛ او در سال 2015، دستگاهی به نام Freeze-wave ساخته که در صورت گرم بودن بیش از حد یک غذا، دمای آن را به سرعت پایین می‌آورد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*