کامپیوترهای بدون کیس اینسپایرون دل

رونمایی از کامپیوترهای بدون کیس اینسپایرون دل با طراحی Infinity Edge و قیمت مناسب

امرو در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از کامپیوترهای بدون کیس اینسپایرون دل مجهز به پردازنده های AMD Ryzen و طراحی Infinity Edge رونمایی شد. در ادامه بیشتر با این کامپیوترهای همه کاره آشنا می‌شویم.

نمایشگاه کامپیوتکس، امسال جای شگفت انگیزی برای کامپیوترهای بدون کیس یا All in One بوده است. در همین راستا امروز کمپانی دل نیز از دو دستگاه جدید خود در این بخش رونمایی کرد.

عرضه کامپیوترهای بدون کیس اینسپایرون دل با قیمتی زیر هزار دلار

Inspiron 24 5000 و Inspiron 27 7000 نسل جدید کامپیوترهای بدون کیس اینسپایرون دل هستند که از طراحی Infinity Edge یا حاشیه بی‌نهایت بهره می‌برند. این سبک طراحی در واقع نمایشگری با حداقل حاشیه های کناری خود است که می‌تواند تجربه تماشای جذاب‌تری را به ارمغان بیاورد. از نظر طراحی کامپیوترهای بدون کیس اینسپایرون دل چیزی شبیه به لپ تاپ XPS هستند که طی سالیان اخیر دیده‌ایم. دل همچنین اخیرا از کامپیوتر همه کاره XPS 27 نیز رونمایی کرده بود، اما آن با قیمت بسیار بالای 1499 دلار به فروش می‌رسد، درحالی که اینسپایرون 24 اینچی با قیمت 699 دلار و برادر بزرگتر 27 اینچی آن نیز با قیمت 999 دلار به فروش خواهند رسید.

مدل 27 اینچی کامپیوتر جدید اینسپایرون به مراتب قدرتمندتر از مدل 24 اینچی آن است. یک نمایشگر با دو وضوح انتخابی 4K یا Full HD (اگر چه رنگ‌ها بر روی پنل 4K آن در یک استفاده طولانی مدت کمی کسل کننده هستند) در دسترس کاربران خواهد بود و به گفته دل این پنل قابلیت مدیریت واقعیت مجازی را نیز به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، نسل جدید کامپیوترهای بدون کیس دل جزو نخستین دستگاه‌هایی هستند که از پردازنده های نوظهور رایزن AMD به جای چیپ های شرکت اینتل برخوردارند. دو مدل پردازنده رایزن 5 و رایزن 7 (که به ترتیب میان رده و بالارده هستند) همراه با کارت های گرافیک Radeon RX 560 و RX 580 قدرت دهنده مدل 27 اینچی اینسپایرون همه کاره دل است.

بدنه‌ی این کامپیوتر از جنس پلاستیک بوده و نزدیک به 2 اینچ ضخامتش است. اما شما از جلو هیچگاه نمی‌توانید این ضخامت را تشخیص دهید؛ این نمای خیره کننده و زیبا به لطف نمایشگر بدون حاشیه این کامپیوتر به دست آمده است.

 کامپیوترهای بدون کیس اینسپایرون دل

دقیقا همین اطلاعات برای مدل 24 اینچی کامپیوتر همه کاره اینسپایرون نیز صدق می‌کند، اما آن تنها در یک مدل نمایشگر Full HD عرضه می‌شود. در عوض، این مدل ارائه کننده یک نمایشگر لمسی انتخابی است که شاهد عدم حضور آن در مدل اینسپایرون 27 هستیم. اینسپایرون 24 نیز از پردازنده های AMD استفاده خواهد کرد، اما به جای پردازنده های جدید سری Ryzen، قرار است از پردازنده های سری A این شرکت قدرت بگیرد.

هر دو مدل در زیر نمایشگر خود میزبان یک دوربین با پشتیبانی از Windows Hello هستند تا دل همچنان نتواند یک جایگاه مناسب را برای قرارگیری دوربین جلویی کامپیوتر خود انتخاب کند. شاید این مشکل بزرگی برای یک لپ تاپ نباشد که انگشتان شما به جلوی دوربین بیایند، اما در هنگام فیلمبرداری این جایگاه دوربین ارائه کننده زاویه دید بدی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*