قیمت سامسونگ گلکسی اس 8

آخرین قیمت سامسونگ گلکسی اس 8 در بازار ایران؛ آیا زمان خرید پرچمدار سامسونگ فرا رسیده است؟

در این مطلب قصد داریم آخرین قیمت سامسونگ گلکسی اس 8 را در بازار ایران بررسی کنیم. گوشی پرچمدار Samsung حدود یک ماه و نیم پیش وارد بازار کشورمان شد و اکنون قیمت آن‌ها به ثبات نسبی رسیده است.

گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس از اواخر فرودین امسال به بازار ایران راه پیدا کرد و در ابتدا با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسید. این دو گوشی پرچمدار در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت با قیمت بیشتر از 3 میلیون تومانی فروخته می‌شد اما اکنون، زودتر از پیش‌بینی‌های انجام شده شاهد به ثبات رسیدن قیمت آن‌ها هستیم.

قیمت سامسونگ گلکسی اس 8

در جدول زیر می‌توانید آخرین قیمت سامسونگ گلکسی اس 8 را در بازار ایران مشاهده کرده و آن را با کشورهای آمریکا، هند و امارات مقایسه کنید. به نظر می‌رسد اگر قصد خرید این گوشی‌های فوق‌العاده را دارید، اکنون زمان مناسب آن فرا رسیده و می‌توانید پرچمداران جدید سامسونگ را با قیمت واقعی‌ و منطقی‌تری خریداری کنید.

مقایسه قیمت سامسونگ گلکسی اس 8 در ایران با کشورهای دیگر

گوشیقیمت در ایران با گارانتی همراه سرویس خاورمیانهقیمت در ایران با گارانتی مایکروتلقیمت در آمریکاقیمت در اماراتقیمت در هند
گلکسی اس 82 میلیون و 495 هزار تومان2 میلیون و 770 هزار تومان725 دلار (2 میلیون و 711 هزار و 500 تومان بدون مالیات)2 هزار و 799 درهم (2 میلیون و 894 هزار تومان)57 هزار و 900 روپیه (3 میلیون و 358 هزار تومان)
گلکسی اس 8 پلاس2 میلیون و 825 هزار تومان3 میلیون و 170 هزار تومان825 دلار (3 میلیون و 85 هزار و 500 دلار بدون مالیات)3 هزار و 99 درهم (3 میلیون و 928 هزار تومان)64 هزار و 900 روپیه (3 میلیون و 764 هزار تومان)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

21 دیدگاه

  1. الان ۶ میلیونه*_*من میخوام هفته دیگه بخرم😛😛😛😛

  2. کاش واقعا دو میلیون تومن بود😑😐

  3. این قیمت ماله کیه؟؟؟ یعنی مال چ زمانی هست؟؟

  4. آقایون داداشم بیبینید اگر پولیشی داریدون بخریدون چونکه گفته باشم از اینیوم که هه گرونتر میشدوووو بخریدون آرررررره

  5. گوشیه عالیه خیلی خوش دسته من از همه مدل گوشی استفاده کردم ولی سامسونگ اس هشت یه چیز دیگه اس.گاهی داغ میکنه بخصوص وقتی تو شارژه.ولی در کل خوبه اگه توان خریدشو دارید دریغ نکنید

  6. گوشی اس ۸ یکی ازبهترینهای گوشی ممکن دردنیااست اگرپولش رادارید همراه ان عینک واقعیت مجازی سامسونگ ودوربین ۳۶۰ درجه سامسونگ ۲۱۷ که مخصوص گوشی اس ۸ است خریداری کنید ولذتش راببرید.. درکل اس ۸ ازهرنظرفوقعلاده وعالی است من شش ماه است این گوشی بینظیررادارم…..

  7. اسماعیل اورزاعیس

    سلااااااام من گرفتم ولی همش هنگ می کنه اما در کل خوبه

  8. من نزدیک ۲ماه هست گرفتم از هر لحاظ گوشیه فوق العاده ای است کسی قصد خرید داره بخره هیچوقت پشیمون نمیشه

  9. گرو و و و و ونه خیلی ی ی ی ی ی ?

  10. سلام دوستان من می خوام تو هفته ی اینده اس۸ را خریداری کنم به نظر کسایی که این گوشیو دارن خوبه ایا بخرم

  11. سلام…از نظر من تقریبا مشابه سری s7 هستش ولی در کل عالیه…

  12. این چه اشغالیه از نظر طراحی عیب و ایراد باشه مشکلی نیست ولی چرا با بلوتوث به چیزی وصل میشی هنگ می کنه خنده داره به مولا