پاناسونیک الوگا آی 3 مگا

پاناسونیک الوگا آی 3 مگا ؛ دوربین 13 مگاپیکسلی در کنار باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی

گوشی میان رده پاناسونیک الوگا آی 3 مگا (Panasonic Eluga I3 Mega) با نمایشگری بزرگ و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی رسما معرفی شد.

گوشی جدید پاناسونیک که می‌توان آن را نسخه ارتقا یافته الوگا آی 3 در نظر گرفت، با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و اچ دی همراه با شیشه خمیده 2.5 بعدی، به 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت تجهیز شده و پردازند‌ه‌ای 4 هسته‌ای با کلاک 1.3 گیگاهرتز قدرت‌بخش آن خواهد بود. به علاوه، سازندگان از یک باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز استفاده کرده‌اند که ساعت‌های زیادی این گوشی جدید را روشن نگه می‌دارد. این در حالی‌ست که نسل قبلی از گوشی پاناسونیک الوگا آی 3 مگا با باتری 2700 میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار شده بود.

پاناسونیک الوگا آی 3 مگا

پاناسونیک الوگا آی 3 مگا ، 177 دلار قیمت دارد

کاربران به واسطه دوربین 13 مگاپیکسلی با لنزهای عریض و 80 درجه در کنار دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی موبایل جدید پاناسونیک، می‌توانند لحظه‌هایی به یاد ماندنی را ثبت کنند. از دیگر ویژگی‌های الوگا آی 3 مگا نیز می‌توان به اندروید 6.0 مارشملو و سیستم “Android-For-Work” به منظور امنیت بهتر داده‌ها اشاره کرد.

هم‌اکنون فروش این گوشی جدید در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای با قیمت 177 دلار آغاز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*