تصاویر دوربین اکسپریا ایکس زد

جدیدترین نمونه تصاویر دوربین اکسپریا ایکس زد از مکان‌های دیدنی دنیا منتشر شدند

نمونه تصاویر دوربین اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ) بهترین فاکتوری هستند که می‌توان بر اساس آن‌ها قدرت گوشی موبایل پرچمدار سونی در عکاسی و کیفیت عکس های آن را ارزیابی کرد.

برای بیشتر کاربران، گوشی موبایل کاملا جایگزین دوربین عکاسی شده است. آن‌هایی که دوربین حرفه‌ای ندارند، از خرید آن منصرف شده و تنها با دوربین گوشی هوشمند خود عکاسی می‌کنند و آن‌هایی که به خاطر کار حرفه‌ای خود دارای دوربین هستند، در اغلب مواقع از دستگاه‌ همراه جیبی خود برای این کار استفاده می‌کنند. البته برای جایگزین کردن اسمارت فون خود با یک دوربین حرفه‌ای عکاسی باید به دنبال محصولی خاص باشید، چرا که کیفیت تصاویر دوربین هر دستگاهی را نمی‌توان با یک وسیله اختصاصی برای عکاسی مقایسه کرد.

دستگاه‌های اخیر ساخت دست سونی می‌توانند انتخابی مناسب برای عکاس‌ها باشند. به عنوان نمونه باید به دوربین سونی اکسپریا ایکس زد اشاره کرد که علاوه بر ثبت تصاویر بسیار باکیفیت، رزولوشن بالایی داشته و می‌توان با آن عکس‌هایی با وضوح تصویر 23 مگاپیکسل ثبت کرد. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی آن نیز طرفداران این سبک از عکاسی را راضی نگه خواهد داشت.

نمونه تصاویر دوربین اکسپریا ایکس زد

نمونه تصاویر دوربین اکسپریا ایکس زد توسط خود سونی ثبت شده‌اند

در بخش عکاسی، هیچ وقت نباید بر اساس اعداد و ارقام قضاوت کرد و تا پیش از مشاهده نمونه تصاویر دوربین و مخصوصا مقایسه آن با عکس‌های ثبت شده توسط دیگر گوشی های موبایل و حتی دوربین‌ها، نباید آن را باکیفیت یا بدون کیفیت خطاب کرد. به همین دلیل سونی تصمیم گرفت نمونه عکس های دوربین اکسپریا ایکس زد از برترین مناظر طبیعی دنیا را متشر کند تا کاربران با داشتن چشم‌اندازهای مختلف، بهتر بتوانند درباره قدرت این گوشی موبایل در بخش عکاسی قضاوت کنند.

نباید فراموش کرد این نمونه تصاویر توسط خود سونی ثبت شده‌اند، به این معنی که در بهترین حالت خود قرار داشته و شما نیز برای ثبت عکس‌هایی همانند آن باید به خوبی به فوت و فن عکاسی آشنا باشید. تمامی تصاویر را می‌تواند به صورت یک‌جا از باکس قرار گرفته در انتهای مطلب دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام
    بر خلاف عکس عالی u11 که ادم دوست داشت همه عکسهایه یارو رو به عنوان والپیپر استفاده کنه , این عکسهایی که سونی گرفته اصلا شارپ نیستن , البته من خودم چون تست کردم میگم , وقتی رزولیشن رو از مثلا از Full HD 1080p به HD 720p تعغییر بدی کیفیت تا 70 درصد پایین تر میاد تویه عکس هم همینه یارو با دوربین 19mp عکس گرفته و تا 5mp کمترش کرده. نتیجش هم این شده( من خودم عکسهای xz با فوکوس لیزری دیدم .)

  2. چرا حجم فایل فشرده ۳/۵ مگه ؟
    ۲۵ تا عکسه
    پس کیفیتش خیلی پایینه

    • دوست عزیز وب سایت منبع عکس‌ها رو با همین سایز قرار داده و تصاویر توسط خود ما تهیه نشدن
      فقط رزولوشن اون‌ها تغییر کرده و کیفیت هیچ فرقی نمیکنه

  3. با کیفیتش کاری ندارم اما ظاهرش خیلی بی ریخته