دوربین فیلم برداری کانن EOS C200

کانن دوربین فیلم برداری سینمایی دیجیتال EOS C200 را معرفی کرد

دوربین فیلم برداری کانن EOS C200 به عنوان جدیدترین مدل از دوربین‌های حرفه‌ای سینمایی دیجیتال محسوب شده و در کنار فیلم برداری 4K قابلیت‌‌های بی‌شماری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سومین نسل دوربین Cinema EOS کانن دارای یک سنسور CMOS با رزولوشن 8.85 مگاپیکسل بوده و پردازشگر تصویر آن به مدل جدید Dual DIGIC DV6 توسعه پیدا کرده است. دوربین کانن EOS C200 قادر است تا در فرمت جدید کانن با عنوان Cinema RAW Light و در رزولوشن 4K فیلم برداری کند. نرخ فریم‌های این ویدیوها می‌تواند 60p/50p (ده بیتی) و یا 24p/25p/30p (دوازده بیتی) باشد. این محصول جدید قادر است تا هر دو فرمت یاد شده را به صورت مستقیم در یک کارت CFast داخلی ذخیره کند.

دوربین فیلم برداری کانن EOS C200

دوربین فیلم برداری کانن EOS C200 برای کابران کاملا حرفه‌ای ساخته شده است

کاربران علاقه‌مند به ضبط ویدیو با فرمت MP4 می‌توانند با نریخ 60p و در حالت هشت بیتی فیلم‌های خود را ذخیره کنند. به عنوان یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین فیلم برداری جدید کانن باید به مجهز شدن آن به سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS خود کانن اشاره کرد که سبب می‌شود فوکوس سریع‌تری با تشخیص چهره داشته باشد. به عنوان دیگر ویژگی‌های مهم آن باید به حساسیت ایزو 100 تا 102400، فیلترهای ND داخلی دوربین، ماژولی برای قرار دادن دو کارت حافظه جانبی SD و یا یک کارت CFast برای ضبط همزمان، افزایش فرکانس نمونه‌برداری و پردازش HD، گاما DR گسترده و پشتیبانی از ACESproxy اشاره کرد.

دوربین فیلم برداری کانن EOS C200

دوربین فیلم برداری کانن EOS C200 در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد آن به همراه یک مانیتور ال سی دی LM-V1 و قطعه مورد نیاز برای اتصال آن به دوربین، دسته نگهدارنده GR-V1 و همچنین دسته کنترل‌کننده HDU-2 عرضه خواهد شد. نسخه دیگر این دوربین C200B نام داشته و با خرید آن تنها بدنه دوربین را بدون هیچ لوازم جانبی دریافت خواهید کرد. می‌توان تمامی لوازم جانبی ذکر شده را بعدا به صورت جداگانه برای آن خریداری کرد.

دوربین فیلم برداری کانن EOS C200

قیمت دوربین فیلم برداری کانن EOS C200 بسته به نسخه آن متفاوت است. نسخه استاندارد آن همراه با تمامی تجهیزاتش به قیمت 7 هزار و پانصد دلار و نسخه بدون تجهیزات با کد C200B به قیمت 6 هزار دلار به فروش خواهند رسید. در کنار این دوربین شاهد معرفی یک لنز زوم جدید نیز هستیم. این محصول COMPACT-SERVO 70-200mm نام داشته و به صورت جداگانه به قیمت 5 هزار و هشتصد دلار به فروش خواهد رسید.  هر دو نسخه دوربین جدید کانن به همراه لنز زوم تازه معرفی شده از ماه سپتامبر (شهریور) عرضه می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*