بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2017

با بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2017 آشنا شوید

سرانجام نمایشگاه Computex امسال تایوان نیز به پایان رسید. به همین بهانه قصد داریم به معرفی بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2017 بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

یک نمایشگاه کامپیوتکس دیگر آمد و رفت و بار دیگر مجموعه‌ای از محصولات جدید حوزه کامپیوتر و مشتقات آن نظیر واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و البته گیمینگ رونمایی شدند. ما نیز در طول برگزاری این رویداد بین المللی در کنار کاربران محترم بودیم و شما را از تمامی اتفاقات رخ داده مطلع کردیم.

حال در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2017 بپردازیم تا حتی کاربرنی که این رویداد را از دست دادند، از مهم‌ترین رونمایی‌های صورت گرفته غافل نمانند. امیدواریم که سال آینده و کامپیوتکس بعدی را در کنار ما باشید.

بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2017

لپ تاپ تبدیل شونده Asus Zenbook Flip S

لپ تاپ تبدیل شونده Asus Zenbook Flip S

ایسوس حضور طوفانی را در کامپیوتکس امسال تایوان داشت و از زن بوک فلیپ اس، جذاب‌ترین لپ تاپ به نمایش درآمده در این رویداد پرده برداشت. این کامپیوتر همراه با وزن 1.1  کیلوگرم و ضخامت تنها 10.9 میلی‌متر، باریک‌ترین لپ تاپ تبدیل شونده جهان است. علاوه بر این، فلیپ S از سخت افزاری با ظرفیت حداکثری پردازنده Core i7، رم 16 گیگابایتی، حافظه 1 ترابایتی PCIe SSD و یک قلم دیجیتایزر بهره می‌برد. همراه با یک باتری قدرتمند و قیمت پایه هزار و 99 دلاری، شما یک لپ تاپ فوق‌العاده ارزشمند را در اختیار خواهید داشت.

طراحی Max-Q انویدیا برای لپ تاپ های گیمینگ باریک

طراحی Max-Q انویدیا برای لپ تاپ های گیمینگ باریک

انویدیا از طراحی Max-Q، مجموعه‌ای از فناوری ها و قوانین طراحی که تولیدکنندگان کامپیوترها را قادر به ساخت لپ تاپ هایی بسیار باریک و سبک با قابلیت‌های اجرای بازی ها در بالاترین سطح ممکن می‌سازد. با تاکید بسیار زیاد بر قدرت بهره وری، لپ تاپ های مجهز به طراحی Max-Q می‌توانند بازی های جدید را بدون نیاز به یک شاسی بلند و وزن بسیار زیاد به اجرا دربیاورند. نه تنها گیمرها، بلکه طراحان و کاربران خلاق نیز می‌توانند از این لپ تاپ ها بهره‌مند شوند.

استاندارد طراحی شبکه مش کوالکام

استاندارد طراحی شبکه مش کوالکام

اتصال وای فای همچنان به یک چالش برای میلیون ها کاربر تلقی می‌شود: اتصال بد، پوشش ضعیف و سایر مشکلاتی که در دنیای وای فای مشاهده می‌شود. کوالکام تولید نسل بعدی شبکه های وای فای مبتنی بر مش را آغاز کرده است. آن‌ها آسوده‌تر راه اندازی می‌شوند، پوشش بیشتری ارائه می‌کنند و از فناوری های اصلی توسعه پیدا کرده برای تلفن های سلولی استفاده می‌کنند. طراحی جدید شبکه مش کوالکام به ساخت محصولات تجاری به مراتب قدرتمندتر کمک خواهد کرد.

پردازنده های سری Core X اینتل

پردازنده های سری Core X اینتل

بی‌تردید یکی از بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2017 ، پردازنده های جدید شرکت پرآوازه اینتل هستند. برای رقابتی تازه با AMD، کمپانی اینتل از پردازنده های جدید سری Core X خود رونمایی کرد که شکاف بین عملکرد را بسته و سرعت شگفت انگیزی را ارائه می‌کند. از همه مهم‌تر، اینتل قیمت این پردازنده‌ها را بسیار رقابتی انتخاب کرده که در این سطح از عملکرد بی‌نظیر است. بدین ترتیب مصرف کننده، با خرید این پردازنده ها برنده‌ی نهایی خواهد شد. ما همچنان در انتظار رونمایی از نسل هشتم پردازنده‌های Intel Core هستیم؛ قطعا آن‌ها از سرعت به مراتب بالاتری برخوردارند.

لپ تاپ گیمینگ Acer Predator Triton 700

لپ تاپ گیمینگ Acer Predator Triton 700

ایسر نخستین لپ تاپ گیمینگ باریک مبتنی بر طراحی Max-Q انویدیا را در نمایشگاه کامپیوتکس امسال رونمایی کرد. Acer Predator Triton 700 یک کامپیوتر قدرتمند همراه با پردازنده سریع نسل هفتمی اینتل، چیپ های گرافیکی 1080 GTX انویدیا، تا 32 گیگابایت رم و دو PCIe SSD است. 2 درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0، یک درگاه تاندربولت 3، یک درگاه فول سایز HDMI، یک درگاه DisplayPort و شبکه Killer است. با وجود این قدرت، شاسی لپ تاپ گیمینگ جدید ایسر حاوی ضخامت بسیار کم 0.74 اینچ است. تنها نقطه تاریک این محصول قیمت 2.999 دلاری Predator Triton 700 است.

لپ تاپ Asus Vivo S

لپ تاپ Asus Vivo S

ایسوس ویو اس یک لپ تاپ طراحی شده برای مصرف کنندگان عادی است که می‌خواهند تجربه پردازش لذتبخشی را نیز در اختیار داشته باشند. برای رسیدن به این هدف، ایسوس یک کامپیوتر بسیار خوب را طراحی کرده است: طراحی آلومینیومی با ضخامت 17.9 میلی‌متر و نسبت ابعاد به نمایشگر 80 درصدی (نمایشگر Full HD).

برای گیمرها و استفاده کنندگان برنامه های خلاقانه، یک تراشه گرافیکی مجزای اختیاری وجود دارد و یک اسکنر اثر انگشت نیز برای راحتی ورود کاربران به محیط ویندوز تعبیه شده است. قیمت نسخه پایه Vivo S، حدود 500 دلار خواهد بود.

لپ تاپ Asus Zenbook 3 Deluxe

لپ تاپ Asus Zenbook 3 Deluxe

یکی دیگر از بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2017 ، لپ تاپ باریکی از جدید کمپانی ایسوس است. ایسوس به شدت بر روی لپ تاپ 14 اینچی فوق باریک زنفون 3 دلوکس تاکید دارد. همراه با ضخامتی در حدود 12.9 میلی‌متر، این می‌تواند باریک‌ترین لپ تاپ 14 اینچی جهان باشد که با قیمت پایه 1.199 دلار به فروش خواهد رسید. این محصول از حداکثر تا یک پردازنده Core i7، ظرفیت داخلی 1 ترابایتی PCIe SSD و پشتیبانی از تاندربولت 3 برخوردار است.

کامپیوتر Gigabyte Brix Gaming VR

کامپیوتر Gigabyte Brix Gaming VR

معمولا کامپیوترهای گیمینگ غول‌های بلندقامتی هستند، اما میشه هم اینگونه نخواهد بود. کامپیوتر گیمینگ Brix گیگابایت شاید با ابعاد 110 در 110 در 220 میلی‌متر کوچک به نظر برسد، اما می‌تواند به لطف کارت گرافیک GeForce 1060 و پردازنده Core i7 ارائه کننده قابلیت‌های واقعیت مجازی باشد. همچنین، این کامپیوتر از درگاه‌های متنوعی برخوردار است: دو درگاه USB C 3.1، سه درگاه USB 3.0، سه درگاه mini-DP و یک درگاه HDMI.

در اینجا همچنین وای فای داخلی و اترنت Gb، پشتیبانی برای حافظه های M.2 SSD و ساتا و همچنین اسلات های دو مموری نیز به چشم می‌خورد. قیمت این محصول کماکان مشخص نشده است، اما بدون شک کامپیوتر گیمینگ جدید گیگابایت را باید یکی از بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2017 بنامیم.

لپ تاپ گیمینگ MSI GS63VR 15

لپ تاپ گیمینگ MSI GS63VR 15

لپ تاپ 15 اینچی GS63VR کمپانی ام اس آی، یک محصول بسیار جمع و جور (ضخامت 17.7 میلی‌متر و وزن 1.9 کیلوگرم) برای گیمرها است. این لپ تاپ از کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1070 و یک نمایشگر 120 هرتزی HDR که ارائه کننده زمان پاسخگویی 3 میلی‌ثانیه‌ای است قدرت می‌گیرد.

این فشرده سازی با استفاده از یک سیستم خنک کننده مجهز به لوله های حرارتی به دست آمده است که در میان CPU و GPU به اشتراک گذاشته می‌شود تا به طور موثری گرما را از داخل سیستم بزداید.

طراحی هسته پردازنده Cortex A55 شرکت ARM

طراحی هسته پردازنده Cortex A55 شرکت ARM

کمپانی ARM نیز در این رویداد از یک پردازنده گرافیکی جدید، همراه با دو هسته پردازنده تازه رونمایی کرد که احتمالا همراه با گوشی های هوشمند سال 2018 عرضه خواهند شد. هسته پردازنده Cortex A55 احتمالا یکی از تکنولوژی‌هایی است که بیشترین تاثیرگذاری را بر روی زندگی روزمره میلیاردا کاربر تلفن هوشمند خواهد داشت.

Cortex A55 قطعه‌ی از جنس سیلیکون است که در اکثر زمان ها بر روی گوشی شما فعال است: زمانی که آن در حالت آماده به کار است. بهینه سازی های تازه صورت گرفته بر روی عرضه قدرت، مرحله تازه‌ای از بازدهی انرژی را به همراه خواهد داشت، چرا که همه در انتظار یک زندگی با عمر باتری بیشتر گوشیشان هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*