فولکس واگن تیگوان

فولکس واگن تیگوان و پاسات توسط ماموت خودرو در ایران عرضه می‌شوند

ماموت خودرو قصد دارد با فروش محصولات فولکس واگن در ایران به بازار خودروهای سبک ورود کند. فولکس واگن تیگوان و پاسات، نخستین خودروهایی هستند که توسط این شرکت در بازار کشورمان عرضه می‌شود.

شرکت ماموت خودرو که پیش از این در صنعت حمل و نقل سنگین کشورمان شناخته شده بود، به زودی با عرضه خودروهای فولکس واگن در ایران، فعالیت خود را در بازار خودروهای سبک نیز آغاز خواهد کرد. قرار بود این شرکت در ماه گذشته از محصولات جدید خود رونمایی کند اما آموزش پرسنل و تجهیز نمایشگاه و تعمیرگاه موجب به تعویق افتادن این اتفاق شد.

طبق اخبار منتشر شده، خودروهای فولکس واگن تیگوان (VolksWagen Tiguan) و فولکس واگن پاسات (VolksWagen Passat) به ترتیب با قیمت‌های 220 و 210 میلیون تومان، اولین مدل‌هایی هستند که توسط ماموت خودرو در ایران به فروش می‌رسند و در مرحله دوم نیز نوبت به مدل جتا خواهد رسید. در ادامه قصد داریم مدل‌های تیگوان و پاسات را به طور مختصر معرفی کنیم.

فولکس واگن تیگوان

فولکس واگن Tiguan

معرفی خودروهای فولکس واگن تیگوان و پاسات

تیگوان مدل 2018 از پلتفرم MQB فولکس واگن بهره می‌برد و دارای موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو با قدرت 184 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر است. این میزان قدرت در حالت استاندارد توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سیستم چهار چرخ محرک 4Motion به صورت سفارشی در دسترس قرار گرفته اما هنوز خبری مبنی بر قرار گرفتن این آپشن در خودروهای وارداتی ماموت خودرو منتشر نشده است. سانروف پانوراما و کاکپیت دیجیتال فولکس واگن از جمله امکانات قرار گرفته در این خودرو به شمار می‌رود.

فولکس واگن تیگوان

فولکس واگن Tiguan

فولکس واگن پاسات نیز خودرویی است که در بازار جهانی با هوندا آکورد و تویوتا کمری رقابت می‌کند و با وجود محبوب بودن این خودروها در بازار ایران، قطعا کار سختی در پیش خواهد داشت. این خودرو در بازارهای جهانی با پیشرانه‌های مختلفی عرضه می‌شود اما نمونه 4 سیلندر 1.8 لیتری توربو با قدرت 170 اسب بخار و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک وارد بازار کشورمان خواهد شد. صندلی‌های عقب پاسات بسیار جادار بوده و دریچه کولر تعبیه شده برای سرنشینان عقب نیز راحتی خوبی را برای سرنشینان در مسافت‌های طولانی فراهم می‌کند.

فولکس واگن پاسات

فولکس واگن Passat

با توجه به طراحی زیبای داخلی و خارجی، فضای پای مناسب و امکانات بسیار خوب، پاسات به رقیب سرسختی برای تویوتا کمری و هوندا آکورد تبدیل می‌شود و البته تمام این‌ها به شرطیست که ماموت خودرو، خدمات پس از فروش مناسبی را برای این محصولات در اختیار مشتریان قرار بدهد.

فولکس واگن پاسات

فولکس واگن Passat

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*