جیلی جی سی 6

جیلی جی سی 6 (Geely GC6)؛ تاریخ عرضه، قیمت، مشخصات و امکانات خودروی چینی جدید بازار ایران

به زودی خودروی چینی جیلی جی سی 6 (Geely GC6) با قیمت کمتر از 50 میلیون تومان وارد بازار ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید شرکت خودروسازان بم آشنا می‌شویم.

پس از مذاکراتی که در سال 1394 انجام شده بود، تولید محصولات جیلی در خطوط تولید شرکت خودروسازان بم استارت خورد و تولید آزمایشی خودروی جیلی GC6 در کارخانه این شرکت آغاز شد. اکنون شرکت خودروسازان بم به صورت رسمی اعلام کرده که این خودروی اتومات چینی از روز 20 خرداد 1396 با قیمت 47 میلیون و 800 هزار تومان در بازار ایران عرضه می‌شود؛ بنابراین، خودروی اقتصادی جدید جیلی، بازار خودروهای کمتر از 50 میلیون تومان کشورمان از جمله تندر 90 را هدف قرار داده و به دنبال تصرف این رده از بازار خوردویی ایران است.

جیلی جی سی 6

سدان اتوماتیک جیلی جی سی 6 به پیشرانه 1.5 لیتری با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن متر و همچنین گیربکس 4 دنده اتوماتیک مجهز شده است. جی سی 6 اولین خودروی مونتاژی این برند چینی در خط تولید خودروسازان بم بوده و قرار است در شهریورماه به خریداران تحویل داده شود. این خودرو در بازار جهانی با نام MK یا کینگ کونگ شناخته شده و با توجه به صرفه اقتصادی خرید آن، به فروش نسبتا مناسبی دست پیدا کرده است. در سال گذشته میلادی، تعداد 63 هزار و 413 دستگاه از جیلی جی سی 6 به فروش رسید و پیش‌بینی می‌شود که با ورود به بازار ایران و استقبال مشتریان از این خودروی جدید چینی، شاهد افزایش فروش آن باشیم. در ادامه می‌توانید فهرست مشخصات و امکانات جدیدترین خودروی جیلی در ایران را مشاهده کنید.

جیلی جی سی 6

قیمت در بازار ایران: 47 میلیون و 800 هزار تومان

قیمت در بازار چین: 64 هزار و 500 یوآن

تولیدکننده ایرانی: شرکت خودروسازان بم

روش تولید: CKD

زمان تحویل به مشتریان: شهریور 1396

جیلی جی سی 6

مشخصات جیلی جی سی 6

سیلندر و سوپاپ4 سیلندر 16 سوپاپ
حجم موتور1498 سی‌سی
گیربکس4 دنده اتوماتیک
قدرت موتور105 اسب بخار
گشتاور146 نیوتن متر
فرمانهیدرولیک
نیروی محرکهمحور جلو
ترمز جلودیسکی خنک شونده
ترمز عقبکاسه‌ای
وزن خالص خودرو1132 کیلوگرم
ابعاد (طول / عرض / ارتفاع)4.342 متر/ 1.692 متر/ 1.435 متر
چرخ و لاستیکR15/185
ظرفیت مخزن سوخت45 لیتر
مصرف سوخت ترکیبی6.1 لیتر در هر 100 کیلومتر

تجهیزات و امکانات جیلی جی سی 6

  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
  • کامپیوتر سفری
  • نمایشگر 7 اینچی لمسی
  • سنسور پارک عقب
  • دو کیسه هوا
  • ترمز ضد قفل ABS و EBD
  • چراغ روشنایی در روز (Daylight)
  • سیستم صوتی و تصویری و مولتی مدیا
  • تنظیم دستی صندلی‌ها
  • قفل مرکزی
  • قفل کودک
  • گرم‌کن شیشه عقب
  • کولر

گالری عکس های جیلی جی سی 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. فیلتر روغن و هوا هرکدام چهل هزار تومان ورودی شصت هزار تومان نمایندگی میانگین هر پنجاه شهر.یکی دارد مصرف سوخت بالا سپهر جلو و عقب خیلی ضعیف بنده خرداد ماشین را تحویل گرفتم بیش از یازده هزار کیلومتر راه رفتم ماشین زیبا و شکیل است..

  2. سلام.این خودرو از نطر سپرجلو وعقب ضعیف اسث . مصرف بنزین مخصوثا در داخل شهر ببش از 10 لیثر مثرف رارد.وسایل مصرفب ان ار جمله فیلتر هوا و فیلتر روغن در بازار موجود نیست در نمایندگی خیلی گران است. تعداد نمایندگی در استان ها و شهرستانها وجو ندارد.

  3. سلام دنده شماره2
    وLچی کاربردی داره

    مدل ماشین GC6

    تو اون حالت 2 یا L بزارم مثل Dخودش اتومات دنده میخوره

    • آرش فتحعلی زاده (کارشناس فروش خودرو)

      با سلام و تبریک بمناسبت خودروی جدیدتان؛ گیربکس های اتوماتیک AT معمولا این دو حالت را در کنار حالت تمام اتوماتیک (D) ارائه میکنند. اگر در سربالایی یا سرپایینی قرار بگیرید و مایل باشید که دنده سنگین بماند میتوانید از L که همان LOW است استفاده بنمایید. و اگر بخواهید در برف یا زمینهای لغزنده شروع به حرکت نمایید بهتر است دنده ی 2 را انتخاب کنید تا با سرخوردگی و بکسوات در ابتدای حرکت مواجه نشوید. (مانند حالت * اسنو در برخی مدل ها). این دو حالت هیچ ارتباطی به حالت درایو ندارند و شما هر چه گاز دهید دنده از 2 بالاتر نخواهد رفت.
      لازم به ذکر است توضیح مفصل درباره ی تجهیزات هر خودرویی در دفترچه ی راهنمایش نوشته شده است پس جهت نگهداری بهتر و صحیح از خودرویتان دفترچه را کامل بخوانید.
      روز و شبتان خوش و سفرهایتان سلامت.

  4. سلام دنده شماره2
    وLچی کاربردی در رانندگی داره

    مدل ماشین GLI_GC6