هک سایت‌های دولتی و مهم عربستان توسط هکرهای ایرانی

هک سایت‌های دولتی و مهم عربستان توسط هکرهای ایرانی

گروهی از هکرهای ایرانی در واکنش به حمله تروریستی روز گذشته تهران در حرم مطهر حضرت امام خمینی و مجلس شورای اسلامی، به سایت‌های دولتی و مهم کشور عربستان سعودی حمله کرده و  آن‌ها را هک (دیفیس) کردند. در ادامه جزئیات هک سایت‌های دولتی و مهم عربستان توسط هکرهای ایرانی را مشاهده خواهید کرد.

روز گذشته شهر تهران در اتفاقی غیر قابل باور و خونین دچار حمله تروریستی شد و تیم‌های تروریستی منتسب به گروه داعش با حمله به حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی توانستند تا 16 هموطن عزیز کشورمان را به شهادت برسانند و 50 نفر را مجروح کنند اما در نهایت با اقدام فوری نیروهای امنیتی و انتظامی این افراد یکی پی از دیگری از بین رفتند و آرامش دوباره به پایتخت ایران بازگشت.

چند ساعت گذشته گروهی از هکرهای ایرانی سایت‌های دولتی و مهم کشور عربستان سعودی را در واکنش به حمله تروریستی روز گذشته مورد حمله قرار دادند. هک سایت‌های دولتی و مهم عربستان ، واکنش سایبری برخی هکرهای ایرانی به حمایت های دولت عربستان از گروهای تروریستی تکفیری است.

هک سایت‌های دولتی و مهم عربستان توسط هکرهای ایرانی

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، در سایت‌های هک شده توسط هکرهای ایرانی تصویر حضرت امام خمینی در کنار رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای با متن Hacked By Iranian Hackers یعنی هک شده توسط هکرهای ایرانی به چشم می‌خورد. همچنین شعری در پایین آن نوشته شده است که این گونه است:

گرگها خوب بدانند در این ایل غریب

گر پدر رفت، تفنگ پدری هست هنوز

گرچه نیکان همگی بار سفر بربستند

شیرمردی چو سید علی خامنه ای هست ‌هنوز

هکرهای ایرانی در سایت‌های هک شده از هشتگ We Stand Together# استفاده کردند که از روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر و اینستاگرام در پست‌های مرتبط با حادثه ترویستی شهر تهران استفاده شده است.

لیست سایت‌های هک شده عربستان توسط هکرهای ایرانی به شرح زیر است:

http://www.gpyw.gov.sa/Iranian.html

http://iptc.org.sa/Iranian.html

http://www.nawahel.com/Iranian.html

http://sagas.org.sa/Iranian.html

http://moh.sbahc.org.sa/Iranian.html

http://sbahc.org.sa/Iranian.html

http://scoe.org.sa/Iranian.html

http://sultanarchive.org/Iranian.html

http://sultanarchive.org/ar/Iranian.html

http://yc.sa/Iranian.html

http://humanitariancity.org.sa/Iranian.html

http://humanitariancity.org.sa/Iranian.html

http://al-ameed.com.sa/Iranian.html

http://mtlawfirm.sa/Iranian.html

http://www.scaf.com.sa/

http://kfbgroup.com.sa/Iranian.html

http://rsh.com.sa/Iranian.html

http://rpi.edu.sa/Iranian.html

http://aljaserco.com.sa/

http://macna.com.sa/Iranian.html

در لیست سایت‌های بالا سایت های مهم عربستانی از جمله سازمان وزارت ورزش و جوانان این کشور به چشم میخوردکه توسط یک گروه هکری ایرانی دیفیس (تغییر صفحه) شده است.

عربستان به عنوان بزرگترین حامی تروریسم تفکیری مانند داعش و النصره یکی از مسئولین اصلی اقدامات تروریستی این گروه ها در جهان به شمار می‌رود.

نظر شما در رابطه هک سایت‌های دولتی و مهم عربستان سعودی چیست؟