گلکسی نوت 8 - Samsung Galaxy Note 8

تایید عدم تجهیز گلکسی نوت 8 به اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر

یک مقام رسمی در سامسونگ اعلام کرده است که به جهت اعمال محدودیت های فنی نظیر امنیت، گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) به اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر تجهیز نخواهد شد.

شکی نیست که گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس یکی از بهترین گوشی های هوشمند عرضه شده در سال جاری میلادی هستند. با این حال خیلی از کاربران از محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت بر روی این گوشی ها گله‌مند هستند. پیش از رونمایی این دو گوشی گزارشی منتشر شده بود که خبر از سرمایه گذاری سامسونگ بر روی تولید انبوه ماژول های اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر می‌داد، اما ظاهرا نتیجه دلخواه سامسونگ برای استفاده از آن‌ها در زیر نمایشگر اعضای خانواده گلکسی اس 8 به دست نیامد تا این اسکنر به پشت گوشی منتقل شود.

مصرف کنندگان و کارشناسان امیدوارند سامسونگ بتواند امسال از این اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر همراه با گوشی گلکسی نوت 8 خود پرده برداری کند. یک گزارش جدید منتشر شده که ادعا می‌کند سامسونگ قصد  دارد از اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر بر روی فبلت جدید خود استفاده کند. در این گزارش آمده است که حتی اپل نیز بامشکلاتی مشابه با سامسونگ برای استفاده از این اسکنر بر روی آیفون 8 روبرو است؛ گوشی هوشمندی که انتظار می‌رود اواخر سال جاری به فروش برسد.

یک مقام رسمی در سامسونگ الکترونیکس می‌گوید:

ما هر تلاشی را برای نصب یک سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر بر روی گلکسی نوت 8 انجام دادیم، اما تصمیم گرفتیم با توجه به اعمال محدودیت‌های مختلف فنی نظیر امنیت از این کار دست بکشیم. تحقیق و توسعه همراه با کمپانی‌هایی نظیر CrucialTec که صاحب این تکنولوژی است همچنان ادامه خواهد داشت – CrucialTec یک شرکت مستقر در کره جنوبی است که تولیدکننده ترک پدهای نوری و اسکنرهای اثر انگشت است.

نسل فعلی گوشی های سامسونگ، از اسکنر اثر انگشت بیضی شکلی در قسمت پشتی برخوردارند و خبری از اسکنرهای گردی که در گوشی های هوشمندی همچون گوگل پیکسل، ال جی جی 6، آیفون 7 و یا حتی در گوشی پایین رده شیائومی ردمی 4 به کار رفته، بر روی این محصول نیست. این سبک طراحی بیضی شکل باعث کند شدن استفاده از آن شده ست، بنابراین ما امیدواریم حال که خبری از ادغام این اسکنر در زیر نمایشگر گلکسی نوت 8 نیست، حداقل مکان آن به زیر دوربین پشتی منتقل شود.

زمان رونمایی از گلکسی نوت 8

سامسونگ 8 سپتامبر (17 شهریور ماه) از گوشی جدید سری Galaxy Note خود رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود این فبلت از یک نمایشگر 6.3 اینچی به نام Infinity Display برخوردار باشد که ارائه کننده حاشیه‌های حداقلی است. علاوه بر این، گفته می‌شود نوت 8 نخستین گوشی هوشمند بالارده مجهز به دوربین دوگانه شرکت سامسونگ خواهد بود. از دیگر امکانات قابل انتظار باید به اسکنر عنبیه چشم، دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ به نام بیکسبی و دوربین سلفی تجهیز شده به فوکوس خودکار اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام.آیا زمان رونمایی گلکسی نوت 8 توسط خود سامسونگ تایید شده ؟