فصل دوم گرند تور

پخش فصل دوم گرند تور از مهرماه همراه با تغییرات جدید

بر اساس اخبار منتشر شده، فصل دوم گرند تور (Grand Tour) از مهرماه سال جاری پخش خواهد شد. به گفته مجریان این برنامه محبوب، در فصل دوم شاهد تغییراتی خواهیم بود.

در گزارشی که توسط وب‌سایت Digital Spy منتشر شد، اولین قسمت از فصل دوم گرند تور در ماه اکتبر 2017 (مهر 1396) پخش می‌شود. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد فصل جدید این برنامه منتشر نشده اما گفته می‌شود که سفرهای زیادی در این فصل اتفاق خواهد افتاد و تکنولوژی‌های جدیدی هم در آن به کار می‌رود. همچنین فیلم‌برداری این سری به صورت 4K خواهد بود.

فصل دوم گرند تور

فصل دوم گرند تور شباهت بیشتری به تاپ گیر خواهد داشت

فصل اول گرند تور از از 29 آبان سال گذشته پخش شد و قسمت سیزدهم و پایانی این فصل نیز در روز 16 بهمن‌ماه منتشر شد که لینک دانلود تمامی این 13 قسمت با کیفیت‌های مختلف و همراه با زیرنویس فارسی در سایت گجت نیوز قرار گرفت. بسیاری از طرفداران نسبت به برخی قسمت‌های فصل اول مانند ضربه مغزی افراد مشهور یا استفاده از یک راننده آمریکایی به جای استیگ ابراز بی‌علاقگی کرده بودند. جیمز می وعده داد که در فصل دوم گرند تور شاهد تغییراتی خواهیم بود و این فصل تا حد زیادی به تاپ گیر شباهت خواهد داشت.

در اوایل سال جاری جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می در حال فیلم‌برداری در کرواسی دیده شده بودند و به نظر می‌رسد که در این قسمت، خودروهای آریل Nomad و آئودی TTRS حضور داشته‌اند. به کاربران محترم گجت نیوز این نوید را می‌دهیم که با آغاز فصل دوم گرند تور همراه شما خواهیم بود و لینک مستقیم دانلود تمامی قسمت‌های این فصل را نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهیم داد. در ادامه، لینک دانلود 13 قسمت فصل اول را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم:

آرشیو دانلود برنامه گرند تور:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*