آی وحید، طراحی سایت

آی وحید، طراحی سایت توسط متخصصان ایرانی با استانداردهای بین‌المللی

آی وحید نامی قدیمی در عرصه‌ی طراحی سایت و خدمات گرافیکی است که متخصصان جوانش همواره تلاش کرده‌اند سطح کیفی خدمات خود را بر استانداردهای روز جهان منطبق نمایند. ارائه‌ی آثار مدرن و ساختارشکن و کسب رضایت حداکثری مشتریان، آی وحید را به برندی محبوب در زمینه‌ی طراحی دیجیتال تبدیل کرده است.

با توجه به گسترش اینترنت و دست‌یابی تعداد بیشتری از مردم کشورمان به این تکنولوژی، تحول دیجیتالی در ایران چند سالی است که آغاز شده و بسیاری از کسب و کارهای سنتی که تا پیش از این با مشتریان خود به طور مستقیم مراوده داشتند، حالا فروشگاه‌های خود را به فضای مجازی منتقل کرده‌اند و ویترین‌های شیشه‌ای آنها، جای خود را به صفحات شیشه‌ای نمایشگرهای کاربران داده‌اند.

اگر تا دیروز این جذابیت ظاهری این ویترین‌ها بود که در نگاه اول، مشتریان را به سمت خود جذب می‌کرد، حالا این صفحات اول سایت ها و فروشگاه‌های اینترنتی هستند که کاربران را به سمت کسب و کار شما می‌کشاند. از این روست که هنر طراحی سایت اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده و مدیران و صاحبان صفحات اینترنتی درک کرده‌اند که طراحی اصولی وب سایت آنها تا چه اندازه‌ای می‌تواند در رشد فعالیت‌ اینترنتی‌شان نقش موثری ایفا کند.

اما این تنها شروع ماجراست و زمانی که تصمیم می‌گیرید طراحی وب سایت خود را به یک گروه بسپارید، تازه آن موقع است که متوجه خواهید شد چه انتخاب دشواری پیش رویتان است. صدها نام مختلف در این حوزه وجود دارد که همگی ادعا می‌کنند از بهترین طراحان کشور در تیم خود بهره می‌برند و بالاترین کیفیت را به شما ارائه خواهند داد. اما زمانی که سه فیلتر رضایت مشتریان، به‌کارگیری استانداردهای روز جهان و سابقه‌ی درخشان را بر روی گزینه‌های خود اعمال کنید، اینجاست که تنها نام‌های درخشانی همچون تیم طراحی آی وحید در صحنه باقی می‌مانند.

آی وحید، طراحی سایت

گروه آی وحید (ivahid) یکی از قدیمی‌ترین فعالان در عرصه‌ی طراحی سایت و خدمات گرافیکی ایران محسوب می‌شود و از اواخر سال ۱۳۸۹ که آغاز فعالیت رسمی آنها کلید خورده است، تا به امروز موفق شده‌اند در بالاترین سطح به ارائه‌ی خدمات تخصصی ادامه دهند. جالب است بدانید صرف نظر از مسائل حرفه‌ای، آی وحید هدف اصلی خود را بر روی ارتقای سطح طراحی وب سایت در ایران متمرکز کرده است و طی سالیان اخیر موفق شده است این کار را با افزایش سطح استانداردهای طراحان خود و رساندن آن به بالاترین سطوح بین‌المللی انجام دهد. اما آی وحید تنها به پرورش اعضای گروه خود اکتفا نکرده و مقالات آموزشی قرار گرفته بر روی وب سایتش را به طور عمومی و با بالاترین کیفیت به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار داده است تا علاقه‌مندان با بهره‌گیری از این مطالب بتوانند با جدیدترین ترفندهای طراحی، برنامه‌نویسی وب و دنیای گرافیک آشنا شوند.

آی وحید طراحی سایت را به تجربه‌ای متفاوت برایتان تبدیل می‌کند

اگر از مدیران وب سایت های برتر ایرانی سوال کنید، قطعا اکثر آنها تجربیات تلخی در زمینه‌ی طراحی وب سایت خود داشته‌اند و حتی در برخی از موارد، این مشکلات باعث شده است که کسب و کار آنها با سقوطی جدی مواجه شود. اما کارشناسان آی وحید تلاش کرده‌اند که دقیقا همین نقص در طراحان ایرانی را برطرف کرده و به نقطه‌ی قوت خود تبدیل نمایند. از همان اولین مرحله که شما درخواست طراحی وب سایت خود را با مراجعه به بخش مشتریان آی وحید به ثبت می‌رسانید، کارشناسان این مجموعه با شما تماس می‌گیرند و حتی اگر هیچ‌گونه اطلاعات فنی در این زمینه نداشته باشید، راهنمایی‌های لازم به شما ارائه خواهد شد تا نتیجه‌ی نهایی دقیقا همانی شود که شما می‌خواسته‌اید.

آی وحید، طراحی سایت

یکی از تفاوت‌های اصلی تیم طراحی سایت آی وحید با دیگر گروه‌‌های مشابه در این است که فعالیت آنها تنها به طراحی سایت محدود نشده و خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه می‌دهند. همانطور که یک ماکت خودروی لوکس نمی‌تواند شما را به مقصد برساند، طراحی صرفا زیبا نیز تنها برای مدت کوتاهی می‌تواند کاربران در سایت شما نگه دارد. طراحی ظاهری تنها قدم اول در جذابیت یک سایت است و بعد از آن است که کارشناسان این گروه اقدامات فنی لازم برای ارتقای عملکرد صفحه‌ی اینترنتی شما را انجام خواهند داد. طراحی وب سایت ریسپانسیو این امکان را می‌دهد که کاربران شما بر روی هر گجت الکترونیکی با هر اندازه‌ای بتوانند به بهترین شکل ممکن به محتوای سایت شما دسترسی داشته باشند و بهینه سازی وب سایت نیز باعث می‌شود که در میان رقبای خود، جایگاه بالاتری در نتایج موتورهای جست و جو داشته باشید و سئو، به سکوی پرتابی تبدیل شود تا کسب و کار اینترنتی شما در معرض دید میلیون‌ها کاربر قرار بگیرد.

طراحی ویترین کسب و کار خود را به دستانی مطمئن بسپارید

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید عملکرد یک گروه یا یک متخصص را بررسی کنید، این است که به سوابق او نگاهی بیاندازید و از مشتریان سابقش بپرسید که چه نمره‌ای به او می‌دهند. تیم آی وحید به همین منظور بخش مخصوصی را برای نمایش برخی از نمونه‌کارهای خود در وب سایت این مجموعه در نظر گرفته است که با مراجعه به آن میتوانید لیستی طولانی شامل تعدادی از بزرگترین دانلودسنترها، فروشگاه‌‌های اینترنتی معتبر، مراجع خبری رسمی و سایت‌های متعلق به شرکت‌های شناخته‌شده‌ی کشور را مشاهده کنید که طراحی وب سایت خود را به تیم آی وحید واگذار کرده‌اند.

آی وحید، طراحی سایت

علاوه بر به‌کارگیری سبک‌های طراحی نوین نظیر سبک طراحی فلت، استفاده از رنگ‌های شاد و مفهومی متناسب با زمینه‌ی فعالیت آن سایت و بهره بردن از تفاوت و تنوع در ایجاد جلوه‌های گرافیکی متفاوت برای خاص‌تر شدن صفحات سایت مشتریان، این پشتیبانی دائمی به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته است که باعث شده است تاکنون ۳۶۲۱ نفر از مشتریان این مجموعه که دفاتر اصلی آن در تهران و اصفهان واقع‌ شده‌اند، رضایت کامل خود از خدمات طراحی آی وحید را اعلام نمایند.

بنابراین اگر شما هم قصد دارید کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهید و از یک سایت استاندارد با ظاهری زیبا و متفاوت، کاملا ریسپانسیو، بهینه شده برای موتورهای جست و جو، Valid W3C، بر روی یک سیستم مدیریت محتوای سریع و منطبق بر اصول طراحی استاندارد بهره‌مند شوید، همین حالا به استودیو طراحی آی وحید مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید؛ کارشناسان این مجموعه در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و تا رسیدن به نتیجه‌ی نهایی مطلوب‌تان، در کنار شما خواهند بود.

آی وحید، طراحی سایت

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آقا وحید کارش درسته