میزان فروش جهانی هواوی در مقایسه با اپل

افزایش میزان فروش جهانی هواوی در مقایسه با اپل ، ادعای جدید گوشی‌ساز چینی

هواوی مدعی است میزان فروش جهانی این شرکت در مقایسه با اپل، در ماه دسامبر سال گذشته بیشتر بوده است. اطمینان از افزایش میزان فروش جهانی هواوی به این اندازه نیاز به بررسی بیشتری دارد.

هواوی بعد از سامسونگ و اپل در رده سوم پرفروش‌ترین گوشی‌سازان دنیا قرار دارد و شدیدا در تلاش است تا مقام دومی اپل را تصاحب کند. این شرکت طی یک ادعای جنجالی عنوان کرد میزان فروشش در ماه دسامبر سال 2016 از اپل بیشتر بوده است. البته این ادعایی است که توسط مدیر مرکز محصولات هواوی در هند اذعان شده است.

هواوی حتی در برخی مواقع اعلام کرده قصد دارد در آینده‌ای نه چندان دور سامسونگ را نیز کنار بزند و در رتبه نخست فروش گوشی موبایل بایستد. اگرچه رشد فروش جهانی هواوی غیر قابل کتمان است، اما نمی‌توان ادعای جدید آن را صحیح و دقیق دانست. بررسی میزان فروش فقط در یک ماه کار ساده‌ای نیست و به همین دلیل است که آمارها هر سه ماه یک بار منتشر می‌شوند.

بررسی میزان فروش جهانی هواوی و دیگر شرکت‌ها طی یک ماه کار ساده‌ای نیست

الن وانگ (Allen Wang) به عنوان مدیر مرکز محصولات هواوی حتی برای ادعای خود اعداد و ارقام نیز آورده است. به عقیده وی سهم فروش جهانی هواوی در دسامبر سال گذشته به 13.2 درصد رسیده است، در حالی که سهم بازار اپل در همین دوره زمانی چیزی حدود 12 درصد برآورد می‌شود. به گفته وی، هواوی روی هم رفته در سال 2016 چیزی حدود 139 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسانده است. وی مدعی است میزان فروش هواوی در برخی کشورها حتی از سامسونگ نیز بیشتر شده است. متاسفانه او برای تایید ادعای خود نام بازار مشخصی را به زبان نیاورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*